Toon posts:

Red Alert 1 wil niet via westwood chat :(

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een rechtstreekse verbinding via chello. Wel gedeeld, maar de host speel ik red alert op. Via westwood chat gaat alles prima, totdat ik op "start game" druk. Dan start het spel zich op en laat "connecting..." zien, maar dat gebeurd niet.

Zijn er toevallig bepaalde vereisten aan je NIC instellingen waardoor de zooi het niet doet ofsow? Firewall staat dan wel uit, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel de nieuwste versie van Westwood chat? Anders weet ik het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-08 13:16
Je kan even in de readme.txt kijken. Daar staat vaak wel iets in over proxies enzo. Als je een gedeelde internet verbinding hebt gaan die verhalen meestal ook wel op.

op www.westwood.com kan je ook de laatste patches downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk heb ik de laatste versie. Als je dat niet hebt kun je ook niet inloggen, zonder een melding dat je moet upgraden...

De internetverbinding is wel gedeeld, maar ik speel op de host zelf, dus dat zal wel niet voor troubles zorgen lijkt me.

Ik kijk ff in de readme.txt en op westwoord voor wat patches. I'll keep you informed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verdomme, niets helpt... patches zijn er niet echt voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig heb ik gister ook RA1 nog eens geinstalled (toch 30keer beter dan 2 vind ik) :) meer charme hehe

maarre ik heb hetzelfde probleem...logde met username in op westwood chat, die upgrade me westwood chat eerst en daarna nog even me ra95.exe omdat die ook out to date was. Goed na al die dingen joinde ik een channel en startte we een match..

In RA liet een kleine 'pop-up' windowtje zien met "Connecting..." erin. Verder gebeurde er bij mij ook niets.

Ik ga echter wel door proxy; 'k gebruik Sygate en zit niet op de host maar op een van de pc's daar 'achter'.

lastig probbie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 17:02 schreef QueZTone het volgende:
toevallig heb ik gister ook RA1 nog eens geinstalled (toch 30keer beter dan 2 vind ik) :) meer charme hehe

maarre ik heb hetzelfde probleem...logde met username in op westwood chat, die upgrade me westwood chat eerst en daarna nog even me ra95.exe omdat die ook out to date was. Goed na al die dingen joinde ik een channel en startte we een match..

In RA liet een kleine 'pop-up' windowtje zien met "Connecting..." erin. Verder gebeurde er bij mij ook niets.

Ik ga echter wel door proxy; 'k gebruik Sygate en zit niet op de host maar op een van de pc's daar 'achter'.

lastig probbie :/
Ik had hetzelfde probleem. Toen heb ik dus red alert maar even op de server geïnstalleerd, maar dat maakte geen verschil :(

Iemand anders met goede ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevallig heb ik gister ook RA1 nog eens geinstalled (toch 30keer beter dan 2 vind ik) meer charme hehe
offtopic:
Ben je een beetje goed? Wat is je nickname, dan speel ik wel eens tegen je ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 16:41 schreef ftpsurver het volgende:

[..]

offtopic:
Ben je een beetje goed? Wat is je nickname, dan speel ik wel eens tegen je ok?
Is het ook goed als ik op deze vraag in ga? >:)

Zodra iemand de gouden tip heeft, ben ik graag van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oohw ja natuurlijk sorry, dom van mij, ji zei dat |:(

Weer ontopic, heb je dan RedAlert al geladen?
Start je eerst RA op en dan druk je op internet game, of start je eerst GEEN ra op maar wel wwchat en wordt RA geladen als je op start game drukt??
Dit maakt verschil, bij mij werkt alleen de tweede manier, omdat ik iets van Mplayer had geinstalleerd....

Anders vraag ik het wel even voor je bij de RA clan NL, mischien dat die het weten, het lig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ja ik heb dit probleem nu dus ook
ik zie dat dit topic al erg oud is maar ik wil het toch nog even melden
is er iemand hier uit een RA clan die het misschien weet?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:20

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

beetje erg grote kick niewaar :) maarruh, heb je niks aan t antwoordt van aniketa dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:31
Maak maar een nieuw topic in SPV :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.