Toon posts:

Ik ben heel dom geweest

Pagina: 1
Acties:
  • 1.313 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg een foutmelding elke keer als ik mijn computer opstarten met het gebeurtenis id 10016 dus ik dacht ik ga systeemherstel doen dus ik dat gedaan, heeft hij 6 uur achter elkaar op voorbereiden gestaan dus ik had hem gestopt en opnieuw gedaan dat duurde weer 8 uur en toen heb ik em weer gestart en daarna weer onderbroken uiteindelijk heb ik windows opnieuw geinstalleerd en toen is het wel gelukt. Maar mijn vraag is nu is het heel slecht voor je computer en zo ja welke hardware gaat daaraan kapot want dat zou ik graag willen weten.
Alvast bedankt :)

Beste antwoord (via Verwijderd op 31-01-2017 17:05)

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 14:24
Zo te zien gaan alleen de "." en de "," stuk, de rest lijkt nog gewoon te werken.

Systeemherstel doet niks met je hardware, het is alleen de software (Windows in dit geval) die je opnieuw installeert of herstelt. Hier is niks goeds of slechts aan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +9 Henk 'm!

• gastje01
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 14:24
Zo te zien gaan alleen de "." en de "," stuk, de rest lijkt nog gewoon te werken.

Systeemherstel doet niks met je hardware, het is alleen de software (Windows in dit geval) die je opnieuw installeert of herstelt. Hier is niks goeds of slechts aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Definieer slecht? Voor je hardware zal het vrij weinig uitmaken - het meest erge (relatief) is misschien het onverwachts onderbreken van de stroomvoorziening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat je bedoeld of het uitschakelen van de PC slecht is? In theorie wel, in de praktijk merk je er nauwelijks wat van. Maar goed, als je je vraagstelling even duidelijk opschrijft, met wat meer gebruik van punten en komma's, komt er allicht een beter begrijpbaar verhaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke super bedankt voor de snelle reactie
nu kan ik weer opgelucht ademhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CH40S Ja ik had dit bericht snel getyped want ik had geen zin om hier helemaal mijn best op te doen xD.
Maar alsnog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:04:
CH40S Ja ik had dit bericht snel getyped want ik had geen zin om hier helemaal mijn best op te doen xD.
Maar alsnog bedankt.
Een kleine tip doe dat de volgende keer alsjeblieft even wel dat maakt het lezen van een lange tekst een stuk gemakkelijker zoals je nu inmiddels wel gemerkt zult hebben een beetje meer inzet kan geen kwaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:04:
Maar alsnog bedankt.
Tip voor de volgende keer: hier op GoT wordt het meestal niet gewaardeerd om hulp te vragen aan anderen terwijl je zelf niet eens de moeite neemt om je topic leesbaar op te stellen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens,

Deze tip zal ik meenemen voor de volgende keer sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb nog een vraag,

De fout die mijn computer wat ik al zei was de fout 10016, Dit is een fout die dit aangeeft:

In de machtigingsinstellingen standaard voor deze computer wordt de machtiging Activeren niet verleend aan Lokaal voor de COM-servertoepassing met CLSID
{C2F03A33-21F5-47FA-B4BB-156362A2F239}
en APPID
{316CDED5-E4AE-4B15-9113-7055D84DCC97}
aan de gebruiker DESKTOP-AL8EJA1\sjors SID (S-1-5-21-703718713-3635573367-898999983-1001) met het adres LocalHost (via LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Microsoft.WindowsStore_11610.1001.25.0_x64__8wekyb3d8bbwe SID (S-1-15-2-1609473798-1231923017-684268153-4268514328-882773646-2760585773-1760938157). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma van Component Services.

Deze fout doet zich altijd voor als ik mijn computer opstart en ik zou graag willen weten hoe je dit oplost,

Met vriendelijke groet,
Sjors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Handig om te zeggen dat je op Win 10 zit of zit in win 8.1 ook een windows store?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topic hoort niet in EL . Ik stel voor dat je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter even doorneemt, en eerst even rondzoekt op Google naar de desbetreffende error. En dan een nieuw topic maakt indien nodig, waarin je wat meer info geeft, zoals in bovenstaande topic is beschreven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.