• JorisVanlommel
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-12-2024
Hallo,

Ik zoek een?
Een smartphone die een premium en zakelijke look heeft; met een gebruiksvriendelijke interface die (bijna) stock android is. Ik zoek geen Iphone en vind Samsung gewoon niet mijn ding - saai en slechte interface. Ik wil hem ook graag met één hand kunnen bedienen.

Wat is je budget?
Budget is meer afhankelijk van een geode prijs/kwaliteit. Rond de 600 euro kan gerust - 800 euro voor een telefoon zonder precedenten; Google Pixel vind ik te veel

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijk voor mij is dat het een future proof toestel is qua general performance - ik ben geen gamer met een gsm maar draai de standaard social media apps, switch wel veel tussen apps en hou wel van snelle en reactieve smartphone. Daarnaast wil ik tijdens mijn fietstochten mooie foto's maken (niet al rijdend); maar zodat ik na een paar maanden nog mooie herinneringen kan hebben aan die tochten en ook gewoon snel mooie plaatjes schieten is wel een must voor me (ik ben geen fotograaf).

Wat heb je zelf al gevonden?
Uiteraard overweeg ik de One plus 3T; heb ook gekeken naar Sony Xperia XZ (heb genoten van Xperia Z3 compact tot ik een Iphone van het werk kreeg) blijkt iets beter te zijn qua camera en Google Pixel (maar als ik dan de foto's bij minder licht zie en de ruis; is dat terug afknapper)

Welke vragen heb je hier nog over?
Wachten tot nieuwe releases? Maar ik krijg geen overzicht van wat er nog zit uit te komen

Bedankt,

[ Voor 8% gewijzigd door JorisVanlommel op 31-01-2017 16:26 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-01 17:05
Ik zou de OP3T aanraden, daar verwacht ik niet op korte termijn een opvolger, en mijn OP3T gooit hoge ogen als ik die op tafel leg, mensen vinden het een mooi toestel.