Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sboonstra85
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-01-2024
Hallo,

Sinds vorige week trots eigenaar van een Samsung UE49KU6450S van de BCC. Prachtig apparaat, mooi beeld, blablabla... Nu zit daar een Samsung smart remote bij die als universele ab zou moeten fungeren. Via de instellingen kan je je verbonden apparaten toevoegen. Dit heb ik dan ook keurig gedaan wat resulteert in een werkend geheel.

Maar
Na alles ingesteld te hebben en van het eerste uurtje TV kijken genoten te hebben schakelde ik de tv middels de Smart remote uit -> TV ging uit. Humax & Harman niet. Nogmaals proberen, zelfde probleem. Zelfde gaat op voor de Asrock.

Als alles uit staat en ik de TV aan zet start de remote de Humax of de Kodi wel op maar de Harman niet. Het volume is overigens wel aan te passen van de Harman met de ab.

Ik heb geprobeerd om de boel via HDMI naar de versterker te laten lopen en dan naar de tv maar dat geeft alleen maar meer problemen. Het geluid krijg ik dan niet over mijn Harman maar over de tvspeakers en alles gaat alsnog niet uit.

Configuratie
Aan de tv hangt via HDMI een Asrock HTPC en een Humax 5050c en een Harman Kardon AVR147 via optic.

PS: Ik heb het internet afgestruind maar geen oplossing gevonden, derhalve dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

tip : LOGITECH HARMONY ULTIMATE