Toon posts:

Klopt dit een beetje (casemod)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik wil van de week een mijn casemod gaan maken. ik ga hem spuiten, raampje erin, paar extra fannetjes en waarschijnlijk een lcd.

Nou had ik nog een vraagke, ik heb hier en daar gelezen dat je het beste auto lak moet gebruiken voor het spuiten dus dat ga ik maar kopen. Maar is het dan erg belangrijk dat is eerst een primer over mijn kast smeer voor dat ik ga spuiten. Ik spuit er ook nog een blanke lak overeen voor kras vast.

Dat was mijn vraag

Verwijderd

wat ik gedaan heb flexa primer, kan zwarte mate lak van flexa en dan not mate lak voor de kras laag en klaar is kees.

voor een goeie uitleg ga naar www.digifiel.com

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Ik heb niet eens primer gebruikt, als je goed schuurt en autolak gebruikt is als het goed is primer ook niet nodig...
Blanke lak is wel aan te raden, en het liefst 5/6 lagen.

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

is die primer echt nodig?
ik heb gewoon gespoten zonder primer en kheb geen enkel probleem

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 02 juli 2001 21:52 schreef badpinguin het volgende:
is die primer echt nodig?
ik heb gewoon gespoten zonder primer en kheb geen enkel probleem
ik denk dat dat een beetje afhangt van je kast, bij sommige heb je wel primer nodig, bij sommige niet

iStockphoto

Verwijderd

Ik zelf heb mijn kast met 600 Graden verf gespoten ( Had nog wat staan voor de uitlaat van mijn "Brommer" ) Werkt perfect en in 1 keer dekkend !!! Geen gezeik met primer o.i.d. Ik betaalde alleen 23 gulden geloof ik voor 1 bus van 250 ml. Heb hier alleen wel mijn hele Bigtower mee gespoten >:)

Viper

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:17

Skef

Ik scheer.me

Ik zou als ik jou was iig al het spul van hetzelfde merk (en het liefst dezelfde serie) halen.

Een hele goede hierin is Motip. Dit is goede lak, voor niet te veel geld. Je kan het kopen bij Hubo, of een goed gesorteerde verfzaak.

(Yes, alweer een Motip-reclame-praatje)...

Nee geintje, ik heb gewoon goede ervaringen met dat spul!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid eerst de primer er overheen jagen. omdat anderz de verf nog wel es los wil laten.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Primer = dus goed.... mooi zo, want ik ga morgen denk ik ook eens aan de gang met autolak... heb dus ook nog een bus primer staan....
Eerst dus nog ff schuren???? Of alleen even ontvetten met wasbenzine/terpetine???

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Ja, het kan vast zonder primer OF zonder schuren, maar als beide geen moeite kosten zou ik beide zeker ff doen voordat je begint. Voor de plastic onderdelen moet je trouwens wel altijd primer gebruiken - daar heb je ook speciale plastic primer voor.

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 01:17 schreef Bene het volgende:
Ja, het kan vast zonder primer OF zonder schuren, maar als beide geen moeite kosten zou ik beide zeker ff doen voordat je begint. Voor de plastic onderdelen moet je trouwens wel altijd primer gebruiken - daar heb je ook speciale plastic primer voor.
schuuren met heel fijn schuur papier.
onvetten met branspiritus.
spuiten met autolak.

Verwijderd

k heb zelf spuitbussen bij praxis gehaald enne...op die bus staat wel of je wel of geen primer gebruiken moet

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 02:24 schreef Bird2 het volgende:
k heb zelf spuitbussen bij praxis gehaald enne...op die bus staat wel of je wel of geen primer gebruiken moet
Dan nog gebruik je een primer better safe .... sorry :P

[say] ikke moet niet meer in het engels beginne om 3 uur 's ochtens is nie goed voor je[/say]

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Pagina: 1