Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 77slevin
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-04 18:32
Hallo,

Ik probeer al enkele dagen mijn recent aangevraagde 1TB Stack Storage te koppelen aan mijn Synology NAS via de WebDAV functie zonder veel succes. Enkele dagen geleden was het mij gelukt om op deze manier enkele gigs up te loaden, maar ik kreeg een foutmelding en sindsdien lukt het mij niet meer om te verbinden. De NAS is al meerdere keren heropgestart, Stack account koppelen loop vast, TransIP support ziet niets fout in mijn setup screenshot en weet ook niet wat er fout kan zijn. Iemand hier een idee?

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/MxSmR

Mijn Hardware: Synology NAS DS411+II met DSM DSM 6.0.2-8451 Update 9

Nog bij vermelden: inloggen via de Stack website, koppelen uit MacOS met WebDAV en inloggen via iPad / iPhone lukt allemaal perfect.

[ Voor 9% gewijzigd door 77slevin op 31-01-2017 15:59 . Reden: Extra info meegeven ]

Beste antwoord (via 77slevin op 08-02-2017 10:45)

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 11:59
77slevin schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:31:
[...]

Cloudsync werkt bij mij ook, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil mijn huidige mapstructuur overzetten van mijn Nas naar Stack. Niet alles in een map op de NAS naar Stack laten mirroren.

Misschien kan dat met Cloudsync ook, maar heb het nog niet gevonden.
Ik heb even geen cloud sync draaien (fresh install) en kan dat nu ook even niet doen wegens 100% bezetting van NAS, maar uit mijn hoofd moet het via een workaround te doen zijn. Dit is nl veranderd in DSM6.0.
Volgens mij kan je meerdere sync taken maken naar dezelfde cloud... Je moet dus per folder een sync taak maken... Ik heb zo geen idee of stack aan hun kant het ondersteunt, maar met onedrive werkt dit wel.. of dropbox.. Sorry beetje lang geleden.. Ik heb zelf geen goede ervaringen met cloudsync en stack. Hij was continue aan het syncen en vooral oude items, veel upload errors etc waardoor ik het niet vertrouw. En als ik het niet vertrouw is het onzinnig om te doen....

Ik teken nergens meer voor

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-02 09:13
Werkt beter denk ik.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/khLxDmx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-04 16:29
Heb je deze toevallig gebruikt?

https://www.transip.nl/vr...k-mijn-synology-koppelen/

zo op basis van je plaatje lijkt het goed te staan, ik heb het aan de praat gekregen. Ik weet dat ik met de cloud-sync nog wel even aan het klieren was, wat het ookalweer was weet ik niet meer. Volgens mij uiteindelijk een typo ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-05 23:02
Heb je de webdav poort in je firewall van je NAS opengezet?
En voor de goede netwerkinterface (mocht je er meer hebben)?

[ Voor 34% gewijzigd door Theone098 op 31-01-2017 16:38 ]

Carlinkit te koop (voor wireless carplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-05 23:02
Oh ja, ik weet weer waar het bij mij mis ging. Ik gebruikte de verkeerde username. Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar voor Stack had ik 2 usernames.

Carlinkit te koop (voor wireless carplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 77slevin
Theone098 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 16:36:
Heb je de webdav poort in je firewall van je NAS opengezet?
En voor de goede netwerkinterface (mocht je er meer hebben)?
Nee, en daar ga ik straks naar kijken, maar het rare zou zijn dat dit de reden was, want het is mij gelukt met de huidige instellingen om een 200GB te uploaden en toen kreeg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:01
weet iemand hoe het er voorstaat van Stack i.c.m HyperBackup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 77slevin
FlorisVN schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:28:
weet iemand hoe het er voorstaat van Stack i.c.m HyperBackup ?
Volgens TransIP forum nog steeds geen ondersteuning. ;w

Ik heb mijn probleem nog niet kunnen oplossen.
Stack is nu gemount in MacOS, en ik probeer op deze manier te back uppen, Ik geef toe een grote hoeveelheid, maar ja daarom heb je ook 1TB, met veel vastlopers en constant herstarten met upload. Niet onder de indruk so far...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Ik doe dit met WebDAV via CloudSync, tot nu toe werkt het perfect.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 77slevin
Foodie88 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:22:
Ik doe dit met WebDAV via CloudSync, tot nu toe werkt het perfect.
Cloudsync werkt bij mij ook, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil mijn huidige mapstructuur overzetten van mijn Nas naar Stack. Niet alles in een map op de NAS naar Stack laten mirroren.

Acties:
  • Beste antwoord ✓
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 11:59
77slevin schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:31:
[...]

Ik heb even geen cloud sync draaien (fresh install) en kan dat nu ook even niet doen wegens 100% bezetting van NAS, maar uit mijn hoofd moet het via een workaround te doen zijn. Dit is nl veranderd in DSM6.0.
Volgens mij kan je meerdere sync taken maken naar dezelfde cloud... Je moet dus per folder een sync taak maken... Ik heb zo geen idee of stack aan hun kant het ondersteunt, maar met onedrive werkt dit wel.. of dropbox.. Sorry beetje lang geleden.. Ik heb zelf geen goede ervaringen met cloudsync en stack. Hij was continue aan het syncen en vooral oude items, veel upload errors etc waardoor ik het niet vertrouw. En als ik het niet vertrouw is het onzinnig om te doen....

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 77slevin
Quakie schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 10:40:
[...]
Ik heb zelf geen goede ervaringen met cloudsync en stack. Hij was continue aan het syncen en vooral oude items, veel upload errors etc waardoor ik het niet vertrouw. En als ik het niet vertrouw is het onzinnig om te doen....
Het ligt dus niet aan mij of mijn internetlijn. Ik ga dus maar eens op zoek naar andere oorden. Desnoods dan maar betalend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Als je per folder een sync taak aanmaakt, dan kan het inderdaad ook.

Ik herken me niet in de problemen die hij noemt, tot nu toe geen upload errors gehad en ook geen dubbele synchronisaties.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platvoet
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:15
Hallo,

Ik ondervindt ook wat problemen met WebDav van stack, ik probeer een hyperbackup daar naar toe te maken, echter krijg ik een error melding bij de laatste stap dat er niet voldoende rechten zijn, gek, is er iemand die het wel aan de praat heeft weten te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:01
deze problemen zijn al erg lang bekend bij transIP.
in verleden hebben ze aangegeven de problemen met de sparse bestanden te onderzoeken en op te lossen, zodat ook HyperBackup zal gaan werken..

helaas tot op heden nog niks van gezien..
Zie ook even dit topic : https://www.transip.nl/forum/post/prm/4373/5

Ze zijn volgens mij drukker bezig met de stack app, en updates van deze app..
Pagina: 1