Computer Technick Sept 2000

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:18
Hier wordt o.a. het overclocken van Athlons besproken en worden ook een 2 tal programma's genoemd om de stabiliteit echt 100% te testen

Het artikel staat op blz 142-144 en de 2 programma's worden op pagina 144 genoemd

Heeft iemand enig idee waar ik deze programma's kan downloaden ?

• Renkie
LOL, let niet op de lompe typfouten Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

Renkie, ik heb dat blad niet en weet dus ook niet wat er op die pagina's staat...
Zou je de namen van die programma's even kunnen posten?

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 20:13
Volgens mij heten de progjes fppp en ijpeg (heb de C'T nu ff niet bij de hand). Op www.octools.com hebben ze ook enkele stabiliteits-test progjes. Burn-in-test is wel leuk (maar helaas shareware).

• Renkie
Yep, die 2 namen zijn het ->fppp en ijpeg

enig idee waar die te downloaden zijn ?

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 20:13
Ik zou ook wel willen weten waar ze die progjes vandaan hebben gehaald. Ik ben eigenlijk van C'T gewend dat ze wel een link geven...

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
Euhm, zijn dat geen onderdelen van de SPEC bench? ik kan het zo gauw niet vinden maar in een oude c't (duits) stond een stuk daarover. spec site is ook een beetje vaag.

[update]
ze zitten iig WEL in de SPEC bench! waar ik me wel vaker aan heb geergerd bij c't is dat ze bij zulke dingen er vanuitgaan dat de lezers weten wat ze bedoelen. ik weet wel wat een SPEC bench is maar niet uit m'n hoofd hoe de afzonderlijke tests heten. zal wel aan mij liggen. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif
[/update]

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Pagina: 1