Harman Kardon AVR3700 speelt stil

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...ik heb een harman kardon versterker avr 3700 en heb die correct aangesloten. nu vind ik als ik die op de helft zet hij zeer stil speelt de volume knop kan tot 100 en als hij op de helft staat klinkt dat gewoon niet luid.....heb de handleiding al tientallen keer doorgenomen maar vind niks terug. zelf op blue ray cd en tv blijft dat gewoon hetzelfde......wie kan mij helpen de versterker heeft 7 kanalen van 125 w en hij speelt gewoon niet luid.....

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-02-2017 20:10)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:55

FeaR

In GoT we trust

Dit heeft allemaal niets met gebruikte speakers of wat dan ook te maken. Natuurlijk spelen akoestiek en gebruikte speakers deels mee, maar het gaat hier vooral fout dat wordt gedacht dat de versterker 125 Watt per kanaal levert en op 50% van het volume dus 62,5 Watt gebruikt en het relatief stil klinkt. Die redenatie is niet correct. Op de helft van het volume wordt niet de helft van het vermogen gebruikt, de volumeknop loopt niet lineair met het af te geven vermogen. Tevens zal de receiver ook geen 7 x 125 Watt leveren, dat haal je niet met een receiver van deze (prijs)klasse.

Zie ook FeaR in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3", FeaR in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3" en FeaR in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Juist, niet echt veel informatie. Wat voor speakers gebruik je?

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:59
En heb je de set-up microfoon gebruikt om de versterker af te stellen voor de ruimte en je speakers?
Dit heeft vaak een best effect op het volume.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:55

FeaR

In GoT we trust

Dit heeft allemaal niets met gebruikte speakers of wat dan ook te maken. Natuurlijk spelen akoestiek en gebruikte speakers deels mee, maar het gaat hier vooral fout dat wordt gedacht dat de versterker 125 Watt per kanaal levert en op 50% van het volume dus 62,5 Watt gebruikt en het relatief stil klinkt. Die redenatie is niet correct. Op de helft van het volume wordt niet de helft van het vermogen gebruikt, de volumeknop loopt niet lineair met het af te geven vermogen. Tevens zal de receiver ook geen 7 x 125 Watt leveren, dat haal je niet met een receiver van deze (prijs)klasse.

Zie ook FeaR in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3", FeaR in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3" en FeaR in "Het Onkyo AV Receiver ervaringen/discussie Topic deel 3"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.