Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Beste,

Ik zoek een?

Een Smartwatch.

Wat is je budget?

ik heb 500 euro aan waardebonnen heb van de Mediamarkt Duitsland.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Belangrijkste dingen die ik wil doen ermee: Klok offcourse, Whatsapp (notificatie) lezen eventueel kleine berichtjes terugsturen, nfc betalingen als dat kan met ING, bellen kan handig zijn als je handen vol hebt ofzo..

Wat heb je zelf al gevonden?

S2
S3
Zenwatch
Apple Watch

Welke vragen heb je hier nog over?

nu de vraag, wat raadden jullie mij aan? En zijn er nog nieuwe toestellen aangekondigd? Ik heb namelijk tot 30-06-2017 de tijd om de bonnen op te maken.. Dus ik kan eventueel wachten tot er bijvoorbeeld een nieuw model uitkomt.

Ook zie ik heel veel verschillende software: Tizen, Android.. Welke is nou beter en ook futureproof? Niet dat ik na 2 jaar bijvoorbeeld geen apps meer kan downloaden ofzo..

Ben helaas echt niet in to the smartwatch helaas dus vandaar deze vragen.. hopelijk kunnen jullie me helpen!
Ik was al aan het zoeken naar bepaalde topics maar kon zo 123 geen algemene topic vinden waar ik deze vragen in kon stellen.

[ Voor 30% gewijzigd door Rohit op 31-01-2017 14:48 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar de MAA.

Voordat we goed aankoopadvies kunnen geven is het wel belangrijk dat je zelf eerst een beetje verdiept in de materie en zelf komt met een aantal opties, zie ook: Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum.

Met betrekking tot de software, kan je het beste hier beginnen: reviews: Android Wear, Tizen en watchOS: drie smartwatchplatforms in de praktijk.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 31-01-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rens-br schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:21:
[mbr]Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van WAO naar de MAA.

Voordat we goed aankoopadvies kunnen geven is het wel belangrijk dat je zelf eerst een beetje verdiept in de materie en zelf komt met een aantal opties.[/]

Met betrekking tot de software, kan je het beste hier beginnen: reviews: Android Wear, Tizen en watchOS: drie smartwatchplatforms in de praktijk.
Ik heb ook wel wat verdiept, zoals ik al zei ik weet dat er een aantal OS'en zijn dus mij vraag welke moet ik kiezen? En de overige vragen..

verschillende opties? Er zijn tig watches.. de bekende kent iedereen al.. S2/S3, apple watch (maar die werkt niet met android helaas) en alle andere merken met de bijbehorende OS'en..

Topic doorgelezen inmiddels ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rohit op 31-01-2017 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 08:29
De Huawei Watch 2 wordt wellicht eerdaags (deze maand) aangekondigd (link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:39
Heb je apple hardware of android hardware?

Ik heb zelf een iPhone en een macbook, die werken goed samen met mijn apple watch. Een voorbeeld, mijn macbook unlocked als ik met mijn apple watch in de buurt kom. Daarnaast kun je een apple watch niet echt gebruiken als je een android toestel hebt. vice versa hetzelfde.
rohit schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:01:
Beste,

Ik zoek een?

Een Smartwatch.

Wat is je budget?

ik heb 500 euro aan waardebonnen heb van de Mediamarkt Duitsland.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Belangrijkste dingen die ik wil doen ermee: Klok offcourse, Whatsapp (notificatie) lezen eventueel kleine berichtjes terugsturen, nfc betalingen als dat kan met ING, bellen kan handig zijn als je handen vol hebt ofzo..

Wat heb je zelf al gevonden?

S2
S3
Zenwatch
Apple Watch

Welke vragen heb je hier nog over?

nu de vraag, wat raadden jullie mij aan? En zijn er nog nieuwe toestellen aangekondigd? Ik heb namelijk tot 30-06-2017 de tijd om de bonnen op te maken.. Dus ik kan eventueel wachten tot er bijvoorbeeld een nieuw model uitkomt.

Ook zie ik heel veel verschillende software: Tizen, Android.. Welke is nou beter en ook futureproof? Niet dat ik na 2 jaar bijvoorbeeld geen apps meer kan downloaden ofzo..

Ben helaas echt niet in to the smartwatch helaas dus vandaar deze vragen.. hopelijk kunnen jullie me helpen!
Ik was al aan het zoeken naar bepaalde topics maar kon zo 123 geen algemene topic vinden waar ik deze vragen in kon stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
inbedrijf schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 14:20:
Heb je apple hardware of android hardware?

Ik heb zelf een iPhone en een macbook, die werken goed samen met mijn apple watch. Een voorbeeld, mijn macbook unlocked als ik met mijn apple watch in de buurt kom. Daarnaast kun je een apple watch niet echt gebruiken als je een android toestel hebt. vice versa hetzelfde.

[...]
S7 Edge, dus apple valt al af denk ik dan.. vice versa niet ;) Android Wear horloges kunnen wel gekoppeld worden aan een IPhone.. Alleen Apple doet dit andersom natuurlijk niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik ben zelf eigenaar van een Gear S3 en ben daar zeer tevreden mee. Hij ziet er mooi uit, werkt lekker vlot en de batterij gaat lang mee. Het grootste nadeel op dit moment is dat er geen native Whatsapp ondersteuning in Tizen is ingebouwd, waardoor de Whatsapp functionaliteit wat beperkt is. Appjes beantwoorden werkt overigens prima. Je kunt er redelijk goed mee bellen wat bijvoorbeeld tijdens het autorijden erg handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
EnigmaNL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:45:
Ik ben zelf eigenaar van een Gear S3 en ben daar zeer tevreden mee. Hij ziet er mooi uit, werkt lekker vlot en de batterij gaat lang mee. Het grootste nadeel op dit moment is dat er geen native Whatsapp ondersteuning in Tizen is ingebouwd, waardoor de Whatsapp functionaliteit wat beperkt is. Appjes beantwoorden werkt overigens prima. Je kunt er redelijk goed mee bellen wat bijvoorbeeld tijdens het autorijden erg handig is.
Nice, alleen jammer dat er zo weinig apps voor Tizen zijn.. Geen ING app bijvoorbeeld.. Weet niet of Pathé app er al is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
rohit schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:50:
[...]

Nice, alleen jammer dat er zo weinig apps voor Tizen zijn.. Geen ING app bijvoorbeeld.. Weet niet of Pathé app er al is?
Bank apps zijn er inderdaad niet. De Pathe app is er wel, ik kan er alleen niet veel over zeggen want ik gebruik hem zelf niet.

Ik heb overigens de Gear S3 eens vergeleken met de LG Watch R van een vriend (Android Wear) en veel functionaliteiten komen overeen, alleen heeft Android Wear soms een bepaalde app wel waar Tizen hem niet heeft. Ik hoop dat Tizen daarin verder groeit en dat er meer goede apps komen.

[ Voor 27% gewijzigd door EnigmaNL op 02-02-2017 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:27

Vos

AFCA

Google komt binnenkort(?) ook met twee smartwatches. Geen exacte datum maar er wordt over begin dit jaar gesproken. Google maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Is het nu zo dat Whatsapp bijvoorbeeld gewoon op de Android Wear horloges kunnen? Zonder een notificatie app te installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
rohit schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:41:
Is het nu zo dat Whatsapp bijvoorbeeld gewoon op de Android Wear horloges kunnen? Zonder een notificatie app te installeren?
Notificaties komen gewoon op je horloge, hoef je geen app voor te installeren.

Alle Android apps met ondersteuning voor watches, komen nadat ze op je telefoon geinstalleerd zijn automatisch ook op je Android watch (na synchronisatie wat soms een aantal minuten kan duren), hoef je geen apparte apps meer voor te installeren. Enige wat je wel moet hebben is Android Wear op je telefoon (gratis app van Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gadgeteer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 07:19:
[...]

Notificaties komen gewoon op je horloge, hoef je geen app voor te installeren.

Alle Android apps met ondersteuning voor watches, komen nadat ze op je telefoon geinstalleerd zijn automatisch ook op je Android watch (na synchronisatie wat soms een aantal minuten kan duren), hoef je geen apparte apps meer voor te installeren. Enige wat je wel moet hebben is Android Wear op je telefoon (gratis app van Google)
Oke mooi! Is er ergens een lijstje ofzo waar ik kan zien welke apps Wear ondersteuning hebben?
Word steeds waarschijnlijker dat het een Android Wear gaat worden.. Maar ik moet hem dus uit Duitsland halen bij de MM haha daar hebben ze wat andere merken dan hier..

[ Voor 11% gewijzigd door Rohit op 03-02-2017 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
rohit schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Oke mooi! Is er ergens een lijstje ofzo waar ik kan zien welke apps Wear ondersteuning hebben?
Word steeds waarschijnlijker dat het een Android Wear gaat worden.. Maar ik moet hem dus uit Duitsland halen bij de MM haha daar hebben ze wat andere merken dan hier..
Pas wel op dat je een gangbaar merk koopt, in verband met updates.

Een lijstje met apps die geschikt zijn voor Wear heb ik niet. Er is echter in Google's Play Store een categorie Android Wear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Gadgeteer schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:58:
[...]

Pas wel op dat je een gangbaar merk koopt, in verband met updates.

Een lijstje met apps die geschikt zijn voor Wear heb ik niet. Er is echter in Google's Play Store een categorie Android Wear.
Jaa dat is zowiezo de bedoeling!! Geen nepmerken..

Pagina: 1