Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell 11 3000 ( 2017 Dell inspiron-11-3162 )

Pagina: 1
Acties:

• opahans
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-11 17:43
Hee collegae,

Ben heel tevreden over mijn nieuwe Dell inspiron 11 3162 machientje, dat is een nieuwe versie ( jan 2017 ) en ik schrijf dit bescheiden stukje omdat ik op Tweakers niets over deze grappige mini laptop kan vinden.
Voor de specs zie http://www.dell.com/nl/p/inspiron-11-3162-laptop/pd

Veel van dit soort goedkope (219 €) pruts windoosjes moeten het doen met 2 GB werkgeheugen en dat is vaak erg behelpen. Het aardige van deze uitvoering is dat er 4 GB ram in zit en dat je er dan ineens prima mee kan werken plus dat deze accu in de praktijk werkelijk een prettige 9-10 uur mee gaat.
De interne kleine SSD heb ik zoveel mogelijk opgeruimd, voor standaard kantoor werkzaamheden red ik het sowieso met Google Drive/Docs.

Daarnaast op een mini SD kaart Lubuntu gezet en dan is het helemaal feest, want dat werkt gewoon vlekkeloos, nauwelijks verschil met mijn grote, veel te zware, machines.

Blauw ! is tie en gewoon echt bijzonder mooi. Voor mijn vrouw overweeg ik om er nog eentje te kopen, waarschijnlijk Rood ! Of Wit.... hihi ?!

met vriendelijke groet,
-Hans Gankema.

[ Voor 7% gewijzigd door opahans op 31-01-2017 12:54 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Fijn dat je zo enthouiast bent over je product. Maar dit soort informatie hoort niet thuis in GR (Geachte Redactie), maar past beter in een userreview over het product. De GR is bedoeld voor communicatie naar de redactie toe.

Ik kan de laptop echter niet terug vinden in de Pricewatch, je kan deze echter wel laten toevoegen, waarna je er een review over kan schrijven.

• opahans
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-11 17:43
Bedankt voor de snelle reactie,

Sorry voor de verkeerde plaats maar ... Dit was wel precies de info die ik zocht.

mvrgr,
-Hans.