Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Snel systeem met goede specs (geen games)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet geschikt zijn voor het adobe pakket (met name photoshop), internet en office

Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 600,- inclusief windows 10

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, hd

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
kast, voeding, moederbord, processor, geheugen, ssd

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
niet per definitie als de kwaliteit goed is

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een stil en zo snel mogelijk systeem en zit te denken aan een Intel Core i5-6500 Boxed zodat ik geen video kaart nodig heb.

Ga je overklokken?
Nope

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben op zoek naar het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen voor 600 euro, bang-for-buck.

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7500 Boxed€ 218,95€ 218,95
1ASRock B250M Pro4€ 87,50€ 87,50
1Fractal Design CORE 1300€ 41,50€ 41,50
1Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM€ 24,99€ 24,99
1Crucial CT2K8G4DFS824A€ 107,-€ 107,-
1Corsair CX450M€ 55,95€ 55,95
1OCZ TR150 240GB€ 74,-€ 74,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 609,89

Het is misschien niet af, maar wel een opzetje. Pak maar gewoon kaby lake. De performance gain is bij de non k modellen best prima en de interne gpu is een stukje beter dan bij skylake. Dit gaat je helpen in de adobe creative cloud. Als die 600 een harde grens is gewoon een goedkopere behuizing pakken. Ik ben zelf erg fan van fractal design, dus vandaar.

Een intel stock koeler is overigens niet super stil. Vanwege je budget zet ik m niet in het lijstje maar:
pricewatch: be quiet! Pure Rock

[ Voor 11% gewijzigd door youridv1 op 31-01-2017 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie.

Waarom heb je gekozen voor OCZ? Is er een groot merkbaar snelheidsverschil met bv de samsung 850.

Als ik een systeem aanschaf probeer ik toch alles bij een leverancier te bestellen en dan is de OCZ bij een hoop leveranciers toch een stuk duurder.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 12:43 ]

Verwijderd

De OCZ lijkt veel goedkoper maar is dat niet als je in de prijslijst duikt. Het prijsverschil met een 850 EVO is slechts een paar euro bij de winkels waar de OCZ wel leverbaar is. Alternatief is een MX300 275GB die door een grotere capaciteit een iets lagere prijs per GB heeft.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor deze late reactie, maar ben erg ziek geweest en zit nu weer voor het eerst achter de pc.

Ik zie dat helaas de prijzen omhoog gegaan zijn en zit ik te twijfelen tussen de Intel Core i5-6400 Boxed en de Intel Core i5-7500 Boxed.

Zit hier nog een groot merkbaar verschil tussen?

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
Hallo TS,

Zou je zelfs eens met een opzetje kunnen komen? Kijk bijvoorbeeld in de Desktop BBG van afgelopen maanden!

Plaats je build hier en dan kijken wij of er nog verbeteringen gedaan kunnen worden :).
Pagina: 1