Mijn vriendin is op zoek naar een laptop, maar durft zelf geen bericht te plaatsen
Ze is op zoek naar een basislaptop, ik schat in dat de capaciteitseisen van de laptop niet zo hoog zijn, belangrijkste factoren zijn gewicht, prijs en degelijkheid / duurzaamheid (in de zin van lang meegaan). Uiteraard wel met een SSD.
Wat ga je met je laptop doen?
Series kijken, surfen
Wat is je budget?
€ 600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Laag gewicht is hierbij belangrijker dan accuduur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren
Alvast bedankt voor de hulp!
Zelf kwam ik tot de volgende opties:
pricewatch: HP Pavilion 14-al011nd
reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2016
pricewatch: Asus ZenBook UX310UA-FC075T
Wat ik lastig in te schatten vind, is de (lange termijn) degelijkheid van een laptop. Je weet natuurlijk dat je wel wat inlevert aan degelijkheid in deze prijscategorie, maar in welke mate? Bijvoorbeeld die medion wordt in de reacties op de BBG heel erg op afgegeven, maar dat wordt dan ook weer ontkracht. Is dat gewoon onmogelijk te bepalen voor een leek, of hoe doet men dat?
Wat ga je met je laptop doen?
Series kijken, surfen
Wat is je budget?
€ 600
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Laag gewicht is hierbij belangrijker dan accuduur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeuren
Alvast bedankt voor de hulp!
Zelf kwam ik tot de volgende opties:
pricewatch: HP Pavilion 14-al011nd
reviews: Laptop Best Buy Guide - Augustus 2016
pricewatch: Asus ZenBook UX310UA-FC075T
Wat ik lastig in te schatten vind, is de (lange termijn) degelijkheid van een laptop. Je weet natuurlijk dat je wel wat inlevert aan degelijkheid in deze prijscategorie, maar in welke mate? Bijvoorbeeld die medion wordt in de reacties op de BBG heel erg op afgegeven, maar dat wordt dan ook weer ontkracht. Is dat gewoon onmogelijk te bepalen voor een leek, of hoe doet men dat?
[ Voor 38% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 31-01-2017 12:36 ]