Geachten,
Ik ben aan het dubben over welke pc ik nou wil, welke nou beter is qua kwaliteit prijs verhouding.
Ik ga voor een game pc. Zelf heb ik 2 pc uitgekozen en zal ik even de plus en de minpunten opnoemen. Graag wil weten wat jullie er over denken.
ALTERNATE Thunderstorm GX700
https://www.alternate.nl/...uilderKind=1&systemId=458
Pluspunten:
- Meer RAM
- Grotere SSD
- Betere processor (ook betere klokfrequentie en turbo)
- Grotere HHD
- betere voeding
- (gok) betere moederboord
Min punten
- slechtere videokaart
- hogere prijs
- samengesteld
Nou kan ik in deze pc wel een gtx 1080 zetten maar dit kost dan 215 eu meer. Maar dan vraag ik mij af of dat wel een goede prijs kwaliteit verhouding is.
HP Omen 870-145nd
pricewatch: HP Omen 870-145nd
Pluspunten:
- Betere videokaart
- goedkoper
- Niet samengesteld
Min punten;
- Slchtere ssd, hdd, processor, RAM en voeding.
Mijn budget zit niet al te hoog, rond de 1600-1800 maar het mag ook wat hoger zitten eventueel. Misschien weet zijn er nog wel betere (game) pc voor die prijs, laat het mij weten.
Ik ben aan het dubben over welke pc ik nou wil, welke nou beter is qua kwaliteit prijs verhouding.
Ik ga voor een game pc. Zelf heb ik 2 pc uitgekozen en zal ik even de plus en de minpunten opnoemen. Graag wil weten wat jullie er over denken.
ALTERNATE Thunderstorm GX700
https://www.alternate.nl/...uilderKind=1&systemId=458
Pluspunten:
- Meer RAM
- Grotere SSD
- Betere processor (ook betere klokfrequentie en turbo)
- Grotere HHD
- betere voeding
- (gok) betere moederboord
Min punten
- slechtere videokaart
- hogere prijs
- samengesteld
Nou kan ik in deze pc wel een gtx 1080 zetten maar dit kost dan 215 eu meer. Maar dan vraag ik mij af of dat wel een goede prijs kwaliteit verhouding is.
HP Omen 870-145nd
pricewatch: HP Omen 870-145nd
Pluspunten:
- Betere videokaart
- goedkoper
- Niet samengesteld
Min punten;
- Slchtere ssd, hdd, processor, RAM en voeding.
Mijn budget zit niet al te hoog, rond de 1600-1800 maar het mag ook wat hoger zitten eventueel. Misschien weet zijn er nog wel betere (game) pc voor die prijs, laat het mij weten.