Toon posts:

Logic board nog ok?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb/had een iphone 5 32gb. Nu is deze erg ongelukkig gevallen en zijn allle kabels afgebroken. Gevallen op de 2 schoeven onderin (waardoor alles openklapte/afscheurde).

Itunes hekent de telefoon niet meer. Maar de kabel van de batterij is zoals gezegd ook gebroken. Zou itunes de iphone ook moeten herkennen zonder batterij? In dat geval zou ik het nog wel waard vinden een nieuw scherm en batterij te monteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 14:17
Nee, als de batterij niet meer verbonden is met het logic board, dan zal iTunes 'm ook niet vinden. iTunes heeft nodig dat de iPhone ingeschakeld wordt.

Als de 'sockets' op het logic board verder niet aan gort zijn, maar enkel de kabels zelf, dan is het wel te repareren. Mocht dat niet baten, kan je altijd eens kijken naar een iPhone 5 die helemaal naar de klote is maar wel aan kan, en dan het logic board over zetten.

Zelf heb ik laatst bij een iPhone 5 alles vervangen, logic board was goed, de rest was naar de bagger, was ik voor +/- 100 euro klaar, incl. splinternieuwe aluminium behuizing. Was ie weer echt als nieuw.