Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 23:38
Hallo beste leden
Ik ben in het bezit van een huawei honor 7.
Deze had op papier de betere specs en ik vind het ook een fijne telefoon maar 5'2 inch vind ik een te grooot formaat.
Vandaar dat ik de overstap toch wil maken naar de OPX maar ik twijfel nog steeds door de kleine batterij.

Mijn honor7 heeft 3100 mah en de OPX slechts 2525 mah is dit verschil groot of valtdit te verwaarlozen?

Omdat de OPX een amoled scherm heeft en kleiner is bespaart deze dan ook meer batterij tov mijn honor 7?

Ik gebruik mijn telefoon alleen voor whatsapp gmail facebook controleren en enkele browsers zoals forums en kijk regelmatig wat youtube videos en speel soms wat lichte spellen.

Ik zoek gewoon een goede gsm met 5inch scherm goede prestaties en niet teveel prullen erop.

Hoe houdt de batterij zich naar enkele jaren verder? Omdat dit het grootste struikelblok is voor mij op dit moment.
Er is zoveel over te vinden, de ene zegt dat het best meevalt de ander vind het dan weer zwaar tegenvallen vandaar dat ik een paar recensies wil horen van de oneplusx gebruikers.

Alvast bedankt voor alle hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:35
Ik raad je het af, de Oneplus X is een v.d grotere valen die Oneplus heeft gemaakt. 5' is heel moeilijk momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De OnePlus X is inmiddels meer dan één jaar oud en ontvangt waarschijnlijk geen officiële update meer naar Nougat, omdat er een Snapdragon 801 in zit.

Daarnaast wordt het toestel nog wel aangeboden op de website van OnePlus, maar is hij al maanden out-of-stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Heb het inderdaad gezien maar ik heb nu zoveel opgezocht en de meeste vinden het toch echt een super toestel?

Dat deze geen updates meer krijgt is dit erg dan zolang het huisig systeem goed werkt zie ik het probleem er niet meteen van in?
Mijn honor 7 krijgt ookcgeen updates meer dus daar veranderd opzich niet zoveel aan dan

Mvg kenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Philtjens schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:44:
Heb het inderdaad gezien maar ik heb nu zoveel opgezocht en de meeste vinden het toch echt een super toestel?
Persoonlijk is het ook een supertoestel, heb mijn vriendin er ook een cadeau gedaan. Maar het feit is gewoon dat je een verouderd toestel koopt.
Dat deze geen updates meer krijgt is dit erg dan zolang het huisig systeem goed werkt zie ik het probleem er niet meteen van in?
Zolang het werkt is er functioneel niks aan de hand. Maar Android heeft sinds enige jaren ook de maandelijkse beveiligingsupdates en die komen dan ook niet meer. Theoretisch loop je dus met een niet-veilig toestel.

Overigens veranderd dat nog niks aan het feit dat het toestel niet meer verkocht wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 31-01-2017 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik ben na een jaar ook nog tevreden met mijn OPX maar als ik op dit moment een telefoon zou moeten kopen zijn er betere alternatieven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Oke bedankt voor alle hulp en informatie
Ik hou gewoon ook van het design... Alles spreekt me aan van dit model ik had toen de keuze gzmaakt voor mijn huawei honor 7 waar ik ook tevreden over was maar begin me een beetje aan het formaat te storen en wil eens wat nieuws proberen

Mijn broertje heeft 4jaar de oneplusone gehad en zweerde bij dit merk tozn is zijn gsm gevallen waardoor het scherm kapot was en hij nu uiteindelijk terug een samsung heeft omdat de service/reparatie wat makkelijker is achteraf.

Welke leuke alternatieven zijn er dan zoal heb zelf ook wat rondgekeken al maar op de een of andere manier blijft men voorkeur toch bij de oneplus x 🤔
Pagina: 1