Mijn vraag
Mijn Onkyo past niet in mijn nieuwe tv-kast, kan ik de pootjes verwijderen en hoe doe ik dat?
Mvg Siny
Mijn Onkyo past niet in mijn nieuwe tv-kast, kan ik de pootjes verwijderen en hoe doe ik dat?
Mvg Siny
Wise enough to play the fool
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Ook al zouden ze daar niet zitten, als hij vervolgens ~0,5cm aan de bovenkant overheeft, is dit alsnog niet goed voor de levensduur van dat ding, hij moet z'n warmte ergens kwijtraken.keur0000 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:37:
Luchtsleuven aan de onderkant? 》 NEE
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat ding schiet met een beetje belasting waarschijnlijk ook om de haverklap in z'n thermische beveiliging op deze manier. Ik heb dat al zien gebeuren met versterkers die in een afgeloten ruime kast staan, laat staan als je hem gaat sandwichen tussen 2 plankjesSinergyX schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:49:
[...]
Ook al zouden ze daar niet zitten, als hij vervolgens ~0,5cm aan de bovenkant overheeft, is dit alsnog niet goed voor de levensduur van dat ding, hij moet z'n warmte ergens kwijtraken.
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
En jij dacht dat een soundbar net zo goed presteert als wat je nu hebt staan?Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:11:
Bedankt voor alle adviezen. Ik heb besloten om alle dolbysurround speakers, interactieve subwoofer en de receiver te verkopen. Dit ivm de aanschaf van mijn nieuwe tv. Ik ben een leek maar heb wel gehoord dat als ik een soundbar aanschaf bij de tv ik alle componenten niet meer nodig heb!
Soundbar heeft uiteraard een aantal voordelen, voornamelijk dat je niet meer allerlei speakers e.d. in huis hebt, maar het zal nooit hetzelfde degelijke geluid geven als een werkelijke surround set...Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 10:11:
Bedankt voor alle adviezen. Ik heb besloten om alle dolbysurround speakers, interactieve subwoofer en de receiver te verkopen. Dit ivm de aanschaf van mijn nieuwe tv. Ik ben een leek maar heb wel gehoord dat als ik een soundbar aanschaf bij de tv ik alle componenten niet meer nodig heb!
Verwijderd
Dat zou ik zelfs niet met een soundbar doen. Waaaaaaaardeloos. Maar dat is mijn bescheiden mening.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:36:
Ik luister gewoon naar ziggo radio en kijk tv!
Nu ben ik benieuwd meneer de leraar! Welke zuilen heeft u?teacher schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:41:
Niks mis met een mooie yamaha soundbar, of een leuk compact sonos setje
* teacher kijkt naar zijn zuilen van 1.25meter.....
Professioneel Heftruck Syndroom
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq