knaldop schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:59:
Als ik 2 beeldschermen neemt op 1440p, welke videokaart raden jullie dan aan?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ga je dan game op de monitor of ga je op 1 game en dan die 2de voor andere taken ?knaldop schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:59:
Als ik 2 beeldschermen neemt op 1440p, welke videokaart raden jullie dan aan?
confused reality
Ja dat is de bedoelingSweatleek schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:10:
[...]
Ga je dan game op de monitor of ga je op 1 game en dan die 2de voor andere taken ?
op 1 game of op alle bij ?. als ze alle bij wil gebruiken zal ik je het wel afraden. aangezien je croshair in het midden zit.
is meschien een ultra wide niet iets dan ?
[ Voor 7% gewijzigd door Sweatleek op 30-01-2017 15:08 ]
confused reality
zoals hierboven al is aangegeven, 1080p een 1060 of 480.
1440p ga je naar de 1070, dan heb je uiteraard alles op max detail.
1440p ga je naar de 1070, dan heb je uiteraard alles op max detail.
Bedankt voor de tipSweatleek schreef op maandag 30 januari 2017 @ 15:06:
[...]
op 1 game of op alle bij ?. als ze alle bij wil gebruiken zal ik je het wel afraden. aangezien je croshair in het midden zit.
is meschien een ultra wide niet iets dan ?
bedankt voor wat ?
confused reality
Ik dacht dat er 2 kaarten werden gebruikt, zodoende mijn reactie van de voeding.
Ik was eerder mobiel online en dan is alles wat kleiner
begrijp niet dat iemand zo hier tussendoor komt met zijn vragen,maak dan je eigen topic aan, vooral mobiel is
het dan nogal onoverzichtelijk.
Ik was eerder mobiel online en dan is alles wat kleiner
begrijp niet dat iemand zo hier tussendoor komt met zijn vragen,maak dan je eigen topic aan, vooral mobiel is
het dan nogal onoverzichtelijk.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgende keer in een eigen topic. Een topic kapen, zeker met een vraag die totaal niets met de originele vraag te maken heeft stellen we niet op prijs
Hierbij afgesplitst en dicht, want alle eigen onderzoek, duidelijke vraag en omschrijving van wensen, setup en budget ontbreken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()