Game gezocht, maar weet niet wat

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagemans
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20-08 16:17
Mijn vraag

Ik ben opzoek naar een game voor PC maar weet niet goed wat. Wil wel weer eens wat anders. Weet iemand een toffe game of iets wat echt een aanrader is. Hoeft niet perse een shooter te zijn, open wereld of een goede race game hou ik ook wel van. Liefst een goede/mooie single player. Verder hou ik totaal niet van sci-fiction.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Intel(R) Core(TM) i7-5500U CPU @ 2.40 GHz
64-bits - x64-processor
NVIDIA Geforce 940M
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Deze games heb ik al gespeeld
GTA 5
Far Cry 1-2 & 4
CoD 1-2 & world at war
Farming Simulator 2015 & 2017
Assisins Creed Unity

Alvast bedankt voor degene die meedenkt ;)
Ben maar een groentje op game gebied

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Far Cry Primal. Eens wat anders in de Far Cry wereld.
Doom 2016: heeft me aangenaam verrast!
Assassins Creed Syndicate (weer van het zelfde).
Life is Strange (kijk eerst een filmpje)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gezien dit je eerste reactie is, welkom op Tweakers! Ik zie dat je niet hebt ingevuld waar je zelf al gezocht hebt. Als iedereen met lijstjes topics komt (opsom topics), dan is er niet zoveel ruimte voor discussie. Daarom vragen wij altijd op zijn minst wat eigen inzet van bezoekers. Heb je zelf al eens gekeken in Steam en gekeken naar related games van de games die je leuk vond? Er zijn talloze goede games te vinden als je zoekt op google naar 'top RPG games 2016' bijvoorbeeld. Je opgegeven intresses zijn zo breed dat er ook niet echt een goed antwoord op te geven is.

Gezien dit topic dus verder niet heel erg veel kan toevoegen sluit ik het topic. Als je zelf wat meer hebt om toe te voegen (bijvoorbeeld games die je gevonden hebt maar je kan geen keuze maken), dan kun je weer een nieuw topic openen :).

Dit topic is gesloten.