Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lenovo touchpad

Pagina: 1
Acties:

• rb1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-04-2022
Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb een vrij recente laptop (Lenovo Ideapad G50-80). In het begin erg blij mee, kan voor school fatsoenlijk VM draaien etc. Nu zit ik met het volgende probleem: Uit het niets is mijn touchpad ermee opgehouden. Van alles geprobeerd; windows opnieuw installen, via linux gebooted om te kijken of het software matig was. allemaal niet het geval. Ik heb mijn laptop opengemaakt om te kijken of de touchpad goed is aangesloten. dit is het geval. Dus er zit niks anders op dan de laptop op te sturen voor garantie zeiden ze bij Lenovo. Echter gaat dit 3 weken duren. Daar wil ik niet op wachten. Aangezien ik geen 2 linker handen heb en zelf een ICt-opleiding doe, wil ik zelf de touchpad vervangen.

Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Meneer bij Lenovo gaf een linkje naar een webshop van Lenovo, maar daar zat ie niet tussen.

• robbertre
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11 17:25
Waarom zou je hier zelf aan gaan beginnen (en betalen) als je nog garantie hebt? Je verliest hiermee waarschijnlijk ook de nog lopende garantie. Tevens kan het probleem ook bij je moederbord liggen; sterkte met het vervangen daarvan. Lenovo gaat na je eigen gepruts ook niks meer voor je betekenen.

Om alsnog aan je vraag te voldoen:
Na een snelle zoektocht kan ik hem hier vinden:
http://www.laptopinventor...Pad/G50-80/Touchpad/40966
Wellicht ook eens op Ebay kijken?

Misschien een wat knullige opmerking, maar heb je al de juist FN-toets combinatie geprobeerd? Hiermee kun je ook de touchpad hebben uitgeschakeld, en daarmee lijkt hij kapot. Geloof me; genoeg familie/vrienden/kennissen hiermee zien stoeien.

• rb1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-04-2022
bedankt voor je reactie, dat is inderdaad ook een optie. Het hoeft immers niet alleen aan de touchpad te liggen. Ik denk dat ik hem dan toch ga opsturen. Thx anyway