Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Word 2016 synchroniseren tussen meerdere computers.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:39

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik heb drie Windows 10 Computers met word 2016. (twee computers met een lokaal account, een met een Microsoft account)

Ik schrijf en bewerk de teksten op al die computers, alle documenten staan in een dropbox. Ik maak best veel gebruik van autocorrectie opties en custom woordenlijsten. Maar ik word gek van het toevoegen van die autocorrecties en het toevoegen van al die woorden op die drie computers.

Bestaat er een tool die die synchronisatie voor mij automatisch kan doen? Zodat ik dezelfde instellingen heb op drie computers? Als is het maar op twee computers.

Ik heb al gezocht op google, zowel in het nederlands en engels. Ook de MS Knowledgebase server staat volgens mij nu uit te rusten van mijn zoekopdrachten. ;)

Wat mij verbaast is dat ik er zo weinig over kan vinden, ik ben toch niet de enige die daar last van heeft?

Wat ik wel gevonden heb zijn de lokaties van de bestanden, maar dat zoek ik niet. Elke keer me de hand die bestanden gaan bijwerken wil ik voorkomen.

Iemand met de oplossing?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Alle reacties

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:52
Kun je die bestanden waar de toevoegingen staan niet ook synchroniseren of kun je Word niet laten verwijzen naar een centrale plek waar ze staan?

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:39

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Ik ben dat wel tegengekomen voor templates, maar dat zoek ik niet.

Dat zou misschien nog een optie kunnen zijn, maar dat betekend dat ik zelf moet gaan scripten, en daar zit ik niet echt op te wachten. Als het niet anders kan, dan ga ik er wel eens een weekendje voor zitten, maar ik ga liever niet het wiel opnieuw uitvinden, als het even kan.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.