Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hi,

Ik heb momenteel een setje Bowers & Wilkins MM-1's staan bij mijn PC. Erg blij mee, heel erg vol en helder geluid.
Maar toch mist het net wat laag soms, logisch, want het zijn kleine speakers. Ik zou dus graag uitbreiden met een subwoofer.
Maar nu vraag ik me af wat voor subwoofer hier goed bij zou passen en hoe ik die aan moet sluiten. De MM1's zitten via USB aan m'n PC.
Ze hebben een headset en line-out, maar ik heb geen idee wat er gebeurt als ik een kabel trek van die line-out naar een subwoofer. Kan dat gewoon?

Ik hoor het graag als iemand tips of advies heeft :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 13:34
Heb even voor je gegoogled, maar dat is niet mogelijk, je zou kunnen proberen ze aan te sluiten op de stereo aansluiting van je pc en dan de center/subwoofer uit op een sub aan te sluiten, maar als ik heel eerlijk ben raad ik je eerder andere speakers aan dan om dit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

DennusB schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:33:
Ze hebben een headset en line-out, maar ik heb geen idee wat er gebeurt als ik een kabel trek van die line-out naar een subwoofer. Kan dat gewoon?
Waar zie jij een Line-Out op de MM-1's? Indien dat een gewone Line-Out is zou je een actieve subwoofer aan kunnen sluiten en de crossover op de subwoofer regelen. Echter zie ik in de specs en handleiding alleen een 3,5mm jack uitgang staan met daarbij de melding dat de speakers worden gemute als er een hoofdtelefoon aan wordt gesloten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.