Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 879163

Topicstarter
Beste ....

Wanneer ik een foto als bijlage in de mail wil opslaan gebeurt er niets. Teller blijft op 0% en stopt vrijwel direct als ik op opslaan druk. Foto wordt ook niet geladen/zichtbaar in de mail. Telefoongeheugen 15,11 GB van 16 GB in gebruik en SD kaart 10,83 GB van 60GB in gebruik.

Wie weet de oplossing?

Gr. Gilbert
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 12:58
We missen toch wel een beetje informatie om deze vraag te kunnen beantwoorden..

Welke mailclient of browser gebruik je? Het kan nog wel eens een rechtenprobleempje zijn. Als jij in een eerder stadium hebt aangegeven dat de app geen schrijfrechten op de schijf heeft, kan de bijlage dus niet opgeslagen worden.

Als de foto niet getoont wordt in de mail.. Is de afbeelding dan niet corrupt of iets in die trend? Of te wel, heb je het al op bijvoorbeeld een desktop PC geprobeerd te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank je. Op PC gaat het goed. Heb de mail doorgestuurd naar een ander mail adres. Nu krijg ik hem wel in beeld maar niet als bijlage. Wanneer ik op de foto druk kan ik kiezen voor foto opslaan maar ik kan hem daarna nergens vinden op de telefoon.

Ik gebruik de standaard client (wit met rode apestaart). Hier heb ik zowel mn zakelijke als prive (ziggo) mail in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Je geeft echt te weinig informatie...

als je nu dit had ingevuld:
Relevante software en hardware die ik gebruik
dan had dit:
de standaard client (wit met rode apestaart)
nog iets gezegd.. nu heb ik nog steeds geen idee. Het klinkt niet als de gmail app, want in dat logo zit geen apestaart, dus ik kan nu een aanname doen dat het om een samsung toestel gaat en dat je de samsung email app gebruikt... maar zo werkt het dus niet hier.

wat je verder nog kan proberen is wat ruimte vrijmaken,
Telefoongeheugen 15,11 GB van 16 GB in gebruik
dit is vrij vol, de meeste toestellen gaan pas moelijk doen bij <500 mb vrij of nog minder, maar wie weet...

Ook zou je kunnen kijken of de app wel de juiste machtigingen heeft, misschien mag deze helemaal niet bij het geheugen omdat je een keer nee hebt geantwoord in de machtiging popup, Dit geeft LoeWn ook al aan, maar daar reageer je niet op. Wellicht heb je geen idee waar het over gaat, maar dan heb je nog google om te zoeken hoe je dit doet: https://www.google.nl/web...oid+machtigingen+wijzigen

[ Voor 13% gewijzigd door Prulleman op 30-01-2017 12:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:37
Prulleman schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:58:
Je geeft echt te weinig informatie...

als je nu dit had ingevuld:

[...]

dan had dit:

[...]

nog iets gezegd.. nu heb ik nog steeds geen idee. Het klinkt niet als de gmail app, want in dat logo zit geen apestaart, dus ik kan nu een aanname doen dat het om een samsung toestel gaat en dat je de samsung email app gebruikt... maar zo werkt het dus niet hier.

wat je verder nog kan proberen is wat ruimte vrijmaken,

[...]

dit is vrij vol, de meeste toestellen gaan pas moelijk doen bij <500 mb vrij of nog minder, maar wie weet...

Ook zou je kunnen kijken of de app wel de juiste machtigingen heeft, misschien mag deze helemaal niet bij het geheugen omdat je een keer nee hebt geantwoord in de machtiging popup, Dit geeft LoeWn ook al aan, maar daar reageer je niet op. Wellicht heb je geen idee waar het over gaat, maar dan heb je nog google om te zoeken hoe je dit doet: https://www.google.nl/web...oid+machtigingen+wijzigen
toon volledige bericht
Eens met Prulleman.
Het is zo onduidelijk dat ik eigenlijk dacht dat je een foto wou opslaan om als bijlage te verzenden 8)7

Probeer eerst eens meer geheugen vrij te maken en kijk of je mail app wel machtigingen hefet op je opslag.
Probeer evt. ook eens een andere mail naar jezelf te sturen met bijlage en controleer of het daarmee wel werkt.

Je gefet aan dat het op je PC wel werkt, de mail is dus inmiddels gemarkeerd als gelezen? Kijk even of je toestel wel gelezen mails synchroniseerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 30-01-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank allen. Ik ben idd behoorlijk onwetend. Ik ga kijken wat ik met jullie tips kan. Thanks
Pagina: 1