Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een echte flagship telefoon die toch high-end specs heeft maar toch goedkoper is.
Wat is je budget?
rond de 400 euro. Mag ook goedkoper zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Games,social media, en al het andere dagelijkse gebruik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik was dus van plan om de OnePlus 3T te kopen. Het heeft ongeveer de zelfde specificaties dan high-end telefoons zoals de Samsung Galaxy S7 Edge. Alleen is de camera wat minder en het scherm is 1080p maar dat is voor mij geen probleem. Nou werd de ZUK Z2 ook aan mij aangeraden die ongeveer de zelfde specs heeft als de oneplus 3t alleen is de zuk z2 nog weer stukken goedkoper.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie enige ervaringen met de ZUK Z2, wat lijkt jullie de beste optie? Voor de goedkopere ZUK of toch de OnePlus die iets duurder is maar nog steeds relatief goedkoop vergeleken met bijvoorbeeld een samsung of iphone.
Ik zoek een?
Een echte flagship telefoon die toch high-end specs heeft maar toch goedkoper is.
Wat is je budget?
rond de 400 euro. Mag ook goedkoper zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Games,social media, en al het andere dagelijkse gebruik.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik was dus van plan om de OnePlus 3T te kopen. Het heeft ongeveer de zelfde specificaties dan high-end telefoons zoals de Samsung Galaxy S7 Edge. Alleen is de camera wat minder en het scherm is 1080p maar dat is voor mij geen probleem. Nou werd de ZUK Z2 ook aan mij aangeraden die ongeveer de zelfde specs heeft als de oneplus 3t alleen is de zuk z2 nog weer stukken goedkoper.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie enige ervaringen met de ZUK Z2, wat lijkt jullie de beste optie? Voor de goedkopere ZUK of toch de OnePlus die iets duurder is maar nog steeds relatief goedkoop vergeleken met bijvoorbeeld een samsung of iphone.