Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een echte flagship telefoon die toch high-end specs heeft maar toch goedkoper is.

Wat is je budget?
rond de 400 euro. Mag ook goedkoper zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Games,social media, en al het andere dagelijkse gebruik.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik was dus van plan om de OnePlus 3T te kopen. Het heeft ongeveer de zelfde specificaties dan high-end telefoons zoals de Samsung Galaxy S7 Edge. Alleen is de camera wat minder en het scherm is 1080p maar dat is voor mij geen probleem. Nou werd de ZUK Z2 ook aan mij aangeraden die ongeveer de zelfde specs heeft als de oneplus 3t alleen is de zuk z2 nog weer stukken goedkoper.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie enige ervaringen met de ZUK Z2, wat lijkt jullie de beste optie? Voor de goedkopere ZUK of toch de OnePlus die iets duurder is maar nog steeds relatief goedkoop vergeleken met bijvoorbeeld een samsung of iphone.

Beste antwoord (via Verwijderd op 30-01-2017 13:37)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Het nadeel van de ZUK Z2 is dat deze geen ondersteuning heeft voor band 20, waardoor 4G niet goed werkt. Wil je deze ondersteuning wel dan zul je moeten kiezen voor de Z2 Pro.

Persoonlijk zou ik zelf voor de OnePlus 3T gaan. Dat toestel heeft een betere Android ervaring, omdat deze stock is en zijn de updates beter geregeld.

Verder heb je met de 3T gewoon 2 jaar Europese garantie, terwijl dit bij de Z2 (Pro) wat minder goed geregeld is, omdat je het toestel zelf moet importeren.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Het nadeel van de ZUK Z2 is dat deze geen ondersteuning heeft voor band 20, waardoor 4G niet goed werkt. Wil je deze ondersteuning wel dan zul je moeten kiezen voor de Z2 Pro.

Persoonlijk zou ik zelf voor de OnePlus 3T gaan. Dat toestel heeft een betere Android ervaring, omdat deze stock is en zijn de updates beter geregeld.

Verder heb je met de 3T gewoon 2 jaar Europese garantie, terwijl dit bij de Z2 (Pro) wat minder goed geregeld is, omdat je het toestel zelf moet importeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:08:

Zeer bedankt voor de snelle reactie. Ik ga dan denk ik toch voor de 3T ja. Wel iets duurder maar nog steeds betaalbaar vergeleken met andere high-end smartphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:08:

You will be covered in case of:
Breakage (eg. Display breakage)
Damage due to incorrect use
Damages by drops and falls
Damage from liquids
Excessive voltage, induction and short circuit
Sabotage and vandalism

Dit staat er bij checkout bij "No additional protection" Betekent dit nou serieus dat als ik mijn telefoon laat vallen dat OnePlus hem gratis vervangt? Als dat zo is, is dat wel super nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:34:
Dit staat er bij checkout bij "No additional protection" Betekent dit nou serieus dat als ik mijn telefoon laat vallen dat OnePlus hem gratis vervangt? Als dat zo is, is dat wel super nice.
Volgens worden al die opties aangezet als je juist wèl de verzekering afsluit, kijk ook maar eens bij de product information (dat is gelinkt):
2. What is insured?
The cover is valid for the smartphone specified on the insurance
certificate. We will compensate unforeseen damage or destruction
caused by
• operating errors;
• damage caused by dropping the device on the ground,
breakages, damage caused by liquid – but not including the
effects of weather;
• fire, lightning, explosion, implosion, excess voltage, induction,
short-circuit;
• sabotage, vandalism.
Compensation paid in the event of a possi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:52:
[...]

Volgens worden al die opties aangezet als je juist wèl de verzekering afsluit, kijk ook maar eens bij de product information (dat is gelinkt):

[...]
Mhm ik ga denk ik maar niet een verzekering afsluiten. Ik heb nu de Honor 6 Plus. Nog steeds een netjes toestel alleen ik vind die 3t zo mooi ik moet hem hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:39:
Mhm ik ga denk ik maar niet een verzekering afsluiten.
Meestal heeft dat inderdaad geen zin, omdat veel van die ongelukken e.d. gewoon onder de inboedelverzekering vallen. Waterschade, valschade e.d.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 30-01-2017 16:42 ]

Pagina: 1