Nadat ik mijn comp had overgeclockt, kreeg ik geen beeld meer. Een jumpertje van de power in off mode even van 1en2 op 2en3 zetten en daarna weer terug verhielp na heel lang zoeken het probleem. Was wel even schrikken! Daarna wilde de comp geen windows meer opstarten en niet meer naar de bios, met F10 kreeg ik de bios weer in als zetup defaults, de virus scanner erin afzetten anders komt ie ook bij mij niet verder dan het eerste windows scherm, lukte het allemaal weer om mijn comp 'normaal' werkend te krijgen, alleen bij het opstarten van windows had ie nog wat probleempjes en hij checkt mijn geheugen nu 4* en dat duurt me veel te lang. Aangezien zoals jullie hebben kunnen lezen ik een lamer ben qua bios en overclocking wil ik het voor de veiligheid maar even aan jullie vragen, hoe krijg ik de memory check weer op 1*? En dan nog een vraagje, ik had eerst mijn comp op 520mhz gezet ton op 540 toen op 600 toen op 620 toen op 660 en toen op de snelheid waarmee hij helemaal ging flippen 680mhz. Ik wilde alleen kijken hoe snel hiju ging. Maar nu is de vraag wat is een beetje een veilige snelheid buiten uiteraard 500mhz? Bij 620 werdt ie onstabiel. Uiteraard cool ik hem extra!
Toon posts: