• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zit eraan te denken om mijn 24" monitor aan een monitorarm te bevestigen. Vnl. met als doel een cleanere look (geen monitorvoet, meer werkruimte op het bureau) en de verstelmogelijkheden (scherm hoger/lager zetten, naar je toe en van je af).
Daarnaast heb ik nu 1 monitor, maar wellicht koop ik op termijn een tweede monitor. Het zou dan handig zijn als de monitorarm op een of andere manier al geschikt is om een tweede scherm te bevestigen.

Qua budget ben ik er nog niet uit wat realistisch is. Heb al een beetje georienteerd en er is veel keuze. Het liefst zo goedkoop mogelijk (50-100 euro), maar als je voor dat geld alleen gammele exemplaren krijgt met beperkte verstelmogelijkheden dan betaal ik liever iets meer.

Ik ben benieuwd naar jullie tips/ervaringen op het gebied van monitorarmen :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:41

Wildfire

Joy to the world!

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2000551320.jpeg

pricewatch: Arctic Z2 Pro

Zelf altijd een Arctic Z1 Pro gehad. Degelijk spul en met ca. 90 euro binnen je budget. :)

Ook nog een USB 3.0 hub in de voet van de monitorarm. Erg handig.

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 30-01-2017 22:44 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wildfire schreef op maandag 30 januari 2017 @ 22:43:
[afbeelding]

pricewatch: Arctic Z2 Pro

Zelf altijd een Arctic Z1 Pro gehad. Degelijk spul en met ca. 90 euro binnen je budget. :)

Ook nog een USB 3.0 hub in de voet van de monitorarm. Erg handig.
Thanks! Lijkt precies wat ik zoek :)

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-01 10:16
Ik heb een monitorarm van Newstar. Deze bevestig je aan de achterkant van je bureau in plaats van dat je een voet hebt staan op je bureau. Hierdoor is de plaats die monitorarm inneemt op je bureau echt minimaal. Voelt heel stevig aan en de schermen zijn makkelijk verstelbaar.

pricewatch: Newstar FPMA-D960D

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:41

Wildfire

Joy to the world!

JEROENrgfgf schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:53:
Ik heb een monitorarm van Newstar. Deze bevestig je aan de achterkant van je bureau in plaats van dat je een voet hebt staan op je bureau. Hierdoor is de plaats die monitorarm inneemt op je bureau echt minimaal. Voelt heel stevig aan en de schermen zijn makkelijk verstelbaar.

pricewatch: Newstar FPMA-D960D
De Arctic Z2 Pro die ik noemde bevestigt ook aan de achterkant van het bureau. Werkt prima ja. :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe