Hallo beste tweakers,
Ik heb een high-end gamesysteem toegevoegd voor een vriend van me. Ik hoop via deze weg wat feedback en tips te krijgen over de componenten die gekozen werden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is +- 2000€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het is een volledig nieuw systeem. Gaming muis en toetsenbord moeten nog bekeken worden, suggesties zijn welkom.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onder. Het is de bedoeling om in om in de toekomst te kunnen upgraden naar een 2e videokaart in SLI setup.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, een voorkeur voor de be quiet! case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem zou enkele jaartjes future proof moeten zijn, dus de nieuwste games zo goed mogelijk kunnen blijven draaien. Ook het 'silent' aspect is belangrijk aangezien de Pc in de living/leefruimte komt te staan en dus niet teveel lawaai mag maken.
Ga je overklokken?
Ja, hetzij beperkt (~silent aspect).
Wat verwacht je van ons?
We hopen feedback te krijgen over de gekozen componenten. Er werd reeds heel wat tijd in geïnvesteerd maar omdat ik zelf al jaren niet meer over een game pc beschik en een beetje uit de markt ben had ik graag jullie mening gehoord.
Misschien nog vermelden dat het volledige systeem zal aangekocht worden in Duitsland aangezien mijn kameraad daar woont. Prijzen liggen ietsje lager dan het totaal dat ik hier kreeg.
Ik heb een high-end gamesysteem toegevoegd voor een vriend van me. Ik hoop via deze weg wat feedback en tips te krijgen over de componenten die gekozen werden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is +- 2000€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het is een volledig nieuw systeem. Gaming muis en toetsenbord moeten nog bekeken worden, suggesties zijn welkom.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onder. Het is de bedoeling om in om in de toekomst te kunnen upgraden naar een 2e videokaart in SLI setup.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, een voorkeur voor de be quiet! case.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem zou enkele jaartjes future proof moeten zijn, dus de nieuwste games zo goed mogelijk kunnen blijven draaien. Ook het 'silent' aspect is belangrijk aangezien de Pc in de living/leefruimte komt te staan en dus niet teveel lawaai mag maken.
Ga je overklokken?
Ja, hetzij beperkt (~silent aspect).
Wat verwacht je van ons?
We hopen feedback te krijgen over de gekozen componenten. Er werd reeds heel wat tijd in geïnvesteerd maar omdat ik zelf al jaren niet meer over een game pc beschik en een beetje uit de markt ben had ik graag jullie mening gehoord.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 260,95 | € 260,95 |
| 1 | ASRock Z270 Extreme4 | € 174,- | € 174,- |
| 1 | KFA2 GeForce GTX 1070 EX | € 429,01 | € 429,01 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | be quiet! Pure Base 600 Zilver/Zwart | € 80,01 | € 80,01 |
| 1 | Dell S2716DG Zwart | € 625,95 | € 625,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 120,88 | € 120,88 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | be quiet! System Power 8 600W | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 163,95 | € 163,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.060,64 | |
[ Voor 0% gewijzigd door tripaluna op 30-01-2017 11:44 . Reden: aanpassing wenslijst ]