Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Welke VPN?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.390 views

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
Hoi,

Om anoniem(er) te surfen en downloaden overweeg ik om me te abonneren
op een VPN-service. Maar als je op het net alle pro’s en contra’s
leest en dan nog eens de oneindig vele reviews van de verschillende
aanbieders, zie je door ’t bos de bomen niet meer.

Wie van jullie heeft ervaring met VPN en kan me er desgevallend ook
een aanraden met een goede prijs/kwaliteitverhouding?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Je kan ook Opera downloaden, zit een VPN functie ingebouwd die je naar een willekeurige VPN verbind.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:53

Cyphax

Moderator LNX
Slavy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:10:
Je kan ook Opera downloaden, zit een VPN functie ingebouwd die je naar een willekeurige VPN verbind.
Dit is niet hetzelfde als een VPN-provider gebruiken. Opera biedt eigenlijk een proxy voor je browse-activiteiten maar een VPN geldt voor al je netwerkverkeer.
Ik heb geen ervaring met een commerciële VPN-provider maar er is wel een verzameltopic over waar een hoop vragen in beantwoord worden :)
[VPN] Internetten via een VPN-provider

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Cyphax schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:25:
Opera biedt eigenlijk een proxy voor je browse-activiteiten maar een VPN geldt voor al je netwerkverkeer.
Je geeft het al een beetje aan: een proxy en een VPN zijn ook niet hetzelfde :)

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:53

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:39:
[...]

Je geeft het al een beetje aan: een proxy en een VPN zijn ook niet hetzelfde :)
Daarom is het een beetje verwarrend van Opera dat de term "VPN" gekozen hebben hiervoor:
UPDATE: Saturday, 23 April, 05:56 AM PT – The head engineer of Opera for computers Krystian Kolondra reached out to us with a comment.

“In our case we are coming with a new term: a browser VPN – and our goal is that all the network activity from the browser is actually routed via our secure proxy – unlike the usual proxies that only route the web traffic. So it’s different than a system wide VPN but it’s also different than a proxy. Thus – a browser VPN. Currently WebRTC and plugins are still not routed that way – but we’re very open about this – we’ve just released this as a developer preview and planning to fix this in the coming updates.”

Saved by the buoyancy of citrus

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
Wimsomnia schreef op maandag 30 januari 2017 @ 09:02:
Hoi,

Om anoniem(er) te surfen en downloaden overweeg ik om me te abonneren
op een VPN-service. Maar als je op het net alle pro’s en contra’s
leest en dan nog eens de oneindig vele reviews van de verschillende
aanbieders, zie je door ’t bos de bomen niet meer.

Wie van jullie heeft ervaring met VPN en kan me er desgevallend ook
een aanraden met een goede prijs/kwaliteitverhouding?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een tijd geleden Nordvpn aangeschaft omdat ik toevallig via Tweakers een kortingscode tegenkwam waarbij een abonnement maar 3,29 dollar per maand was (i.p.v. 5,75 geloof ik?). Maar ik zie dat je nu die kortingscode niet eens altijd nodig hebt om een prijs van 3,29 te krijgen (tja, tot zover 'geweldige coupondeals'). Maakt verder niet uit want ik ben blij met Nord en betaal in elk geval niet zo veel.

Het ligt er overigens ook aan wat je met je VPN wil doen. Zo kan je bijvoorbeeld niet met elke vpn torrents downloaden, en ook Netflix werkt niet altijd (Netflix registreert dan dat je een VPN gebruikt en dan blokkeert de service :/ ). Naast Nord schijnt ook PureVPN wel goed te zijn (goedkoop, en ondersteunt ook downloads en streaming). Allebei deze aanbieders scoren hoog in overzichten en reviews, al staan er nog wel meer interessante opties tussen. PureVPN kost nu zelfs minder dan $2,50 per maand als je voor een abonnement met een lange looptijd kiest (24 maanden). Dus mocht Trump het voor elkaar krijgen dat de dollar instort dan betaal je straks een schijntje >:)

• Wimsomnia
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-01 08:54
Bedankt voor alle reacties!

Heb uiteindelijk voor Windscribe gekozen. Tothiertoe zeer tevreden: goeie snelheid, je kan zelf het "gastland" kiezen en als je dat niet doet kiest Windscribe zelf de beste connectie. Meestal Nederland, soms België(!),Luxemburg of Frankrijk.

Ze hebben een promo : voor slechts 17 dollar krijg je 20 maanden hun Pro-versie zonder data-limiet.
Voor zo'n klein bedrag wil ik wel riskeren ontevreden te zijn achteraf, en 20 maanden is wel héél lang.

Dit is de link : https://windscribe.com *knip* : niet netjes

Hopelijk heeft iemand hier iets aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 01-02-2017 09:20 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:42

g0tanks

Moderator CSA
Wimsomnia schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 02:42:
Ze hebben een promo : voor slechts 17 dollar krijg je 20 maanden hun Pro-versie zonder data-limiet.
Voor zo'n klein bedrag wil ik wel riskeren ontevreden te zijn achteraf, en 20 maanden is wel héél lang.

Dit is de link : https://windscribe.com
Is het een NL-specifieke promo ofzo? Hier in Australië kan ik er niks over vinden op hun website.

edit: Je bent vergeten erbij te vermelden dat je de code 'WSNY2017' (https://windscribe.com/upgrade?promo=WSNY2017) moet gebruiken en het is niet netjes om stiekem je eigen referral link neer te zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door Lustucru op 01-02-2017 09:20 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:52
g0tanks schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 03:14:
[...]

Is het een NL-specifieke promo ofzo? Hier in Australië kan ik er niks over vinden op hun website.

edit: Je bent vergeten erbij te vermelden dat je de code 'WSNY2017' moet gebruiken en het is niet netjes om stiekem je eigen referall link neer te zetten.
Ik zit in Nederland, maar ik zie het ook niet, of moet er handmatig een promo code worden ingevoerd?
g0tanks schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 04:15:
[...]

Zie mijn edit. Je moet de promotiecode WSNY2017 of de volgende URL gebruiken: https://windscribe.com/upgrade?promo=WSNY2017
Dankje, zie het, tof aanbod, denk dat ik die na paar uur slaap ook even mee pak :*)

[ Voor 25% gewijzigd door GoldenBatt op 01-02-2017 05:19 ]

Specs!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:42

g0tanks

Moderator CSA
GoldenBatt schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 04:01:
[...]

Ik zit in Nederland, maar ik zie het ook niet, of moet er handmatig een promo code worden ingevoerd?
Zie mijn edit. Je moet de promotiecode WSNY2017 of de volgende URL gebruiken: https://windscribe.com/upgrade?promo=WSNY2017

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit gaat dicht. Er lopen aparte topics over ervaringen met VPN providers [VPN] Internetten via een VPN-provider én er is een apart topic over kortingcodes waar de actuele aanbieding misschien op zijn plaats is.

Met niet aangegeven referral-links lijkt het teveel op ordinaire spam.

[ Voor 30% gewijzigd door Lustucru op 01-02-2017 09:23 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.