QNAP TS-809 inloggen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelnooijen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 12:27
Beste Tweakers,

Het volgende probleem heb ik momenteel met mijn QNAP NAS TS-809. Ik heb deze 2dehands en is dus helemaal opnieuw teruggezet naar zijn fabrieksinstellingen. Dat gaat tot zover goed totdat ik uiteindelijk in kan loggen met standaard admin,admin. Maar er gebeurt niks. Ik kan op inloggen klikken wat ik wil maar hij gaat niet naar het volgende scherm voor de apps. Weet iemand nog een andere manier om in te kunnen loggen? Want ik weet het niet meer.Qfinder Pro werkt wel met admin,admin. Maar verder kun je met dit pakketje ook niks. Graag jullie hulp etc.

groet,

Marcel Nooijen

Beste antwoord (via rens-br op 05-03-2018 10:19)

• Itfreak007
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-06 19:26
Had hetzelfde probleem met mijn TS-809 Pro, gewoon de firmware laten updaten naar de laatste ondersteunde versie.

Herstarten en het was in orde bij mij.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:54
Kun je hem niet nog eens opnieuw terugzetten naar fabrieksinstellingen? Ik heb zo geen idee of dat kan met de reset knop, lijkt mij namelijk enkel voor username en password te zijn...

Mocht dat niet lukken zou je altijd contact op kunnen nemen met QNAP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203842

Vaak werken dit soort dingen beter met IE of met Google Chrome. Vraag mij niet waarom, maar het is wel zo. Probeer andere browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelnooijen
Hallo,

Ik heb andere browsers geprobeerd zo ook andere computers waarbij ik heb geprobeerd in te loggen. Reset knop heb ik ook geprobeerd maar ook geen resultaat. Inmiddels heb ik een support ticket bij QNAP liggen. Ben benieuwd of hun mij kunnen helpen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:54

lier

MikroTik nerd

marcelnooijen schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:21:
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem?
Assumption...

Volgens Google zijn er 13.200 hits (https://www.google.nl/web...NAP+TS-809+reset+password).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:08
Wat rik al aangaf opnieuw resetten en vervolgens zoeken met de app van qnap. Probeer eens via een iphone of samsung in te loggen. Rechtstreeks lan kabel erin kan je ook eens proberen. Als het dan nog niet werkt ligt het waarschijnlijk aan het apparaat en niet aan een browser of pc.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelnooijen
Dat heb ik al geprobeerd en is geen probleem. Qmanager vind hem meteen. Ik heb zelfs op mijn Ipad ingelogd en hetzelfde resultaat. Ook geen mogelijkheid om in te loggen. Heb mijn werk laptop ook nog geprobeerd maar ook geen enkele resultaat. Mocht dat laatste zo zijn wat jij zegt dan baal ik daar behoorlijk van kan ik je zeggen! Bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GEi
  • Niet online

GEi

Heb ook de oplossing niet, maar heb je de NAS wel werkend gezien voordat je hem mee nar huis nam? Wellicht is hij echt defect en kan je terug naar de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:41

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Biedt de QManager niet de mogelijkheid om hem te flashen met een nieuwe firmware? Zou ook kunnen dat de FW stuk is.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Uitzetten, alle schijven er een stukje uithalen zodat ze niet connecten en dat ding weer opstarten. Volgens mij krijg je dan automatisch de eerste-begin-wizard waarin je zelf ook de firmware kan installeren.... Wellicht dat er een drive niet lekker is waardoor ie daarom hapert...

-edit-
Met QFinder Pro kun je overigens gewoon ook de firmware zelf opnieuw inladen, via "Hulpmiddelen - Firmware bijwerken".

[ Voor 18% gewijzigd door Enforcer op 02-02-2017 19:30 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Itfreak007
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-06 19:26
Had hetzelfde probleem met mijn TS-809 Pro, gewoon de firmware laten updaten naar de laatste ondersteunde versie.

Herstarten en het was in orde bij mij.
Pagina: 1