Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan er veel mee te gamen. Spellen zoals CS:GO en Overwatch, maar ook spellen zoals the Witcher 3 en Rust.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute maximumprijs met een scherm erbij is zo'n 1200 euro. Als er betere/goedkopere opties zijn is minder uiteraard altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis. en een toetsenbord haal ik hoogst waarschijnlijk bij media markt voor een paar tientjes.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een beeldscherm nodig en de pc zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst de intel processor en ik lees veel goeds over de radeon rx 480.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb de kast en de processor koeler uitgekozen omdat ze relatief stil zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem waar ik een tijd lang mee vooruit kan. Ik vraag me alleen af of dit de beste opties zijn voor wat ik zoek. Of de voeding genoeg wattage heeft en ik zoek advies over het scherm(zijn er betere opties binnen mijn prijsrange?).
en de pc die ik met de hulp van een aantal handige forum posts samen heb gesteld:
Ik ben van plan er veel mee te gamen. Spellen zoals CS:GO en Overwatch, maar ook spellen zoals the Witcher 3 en Rust.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn absolute maximumprijs met een scherm erbij is zo'n 1200 euro. Als er betere/goedkopere opties zijn is minder uiteraard altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis. en een toetsenbord haal ik hoogst waarschijnlijk bij media markt voor een paar tientjes.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een beeldscherm nodig en de pc zelf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst de intel processor en ik lees veel goeds over de radeon rx 480.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb de kast en de processor koeler uitgekozen omdat ze relatief stil zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil een systeem waar ik een tijd lang mee vooruit kan. Ik vraag me alleen af of dit de beste opties zijn voor wat ik zoek. Of de voeding genoeg wattage heeft en ik zoek advies over het scherm(zijn er betere opties binnen mijn prijsrange?).
en de pc die ik met de hulp van een aantal handige forum posts samen heb gesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,10 | € 193,10 |
1 | MSI B250 PC Mate | € 101,49 | € 101,49 |
1 | MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC | € 249,90 | € 249,90 |
1 | NZXT H440 New Edition Wit/Zwart | € 118,90 | € 118,90 |
1 | AOC I2475PXQU Zwart | € 168,90 | € 168,90 |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
1 | Intenso 5641162 | € 94,68 | € 94,68 |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 77,50 | € 77,50 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 141,95 | € 141,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.168,93 |