Toon posts:

Mijn PC begint te laden!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel lang een irritant probleem. Mijn pc gaat meestal om de twee uur laden. Ik hoor je al denken, boeie! Nou!, nix boeie want het is echt super irritant.
Voorbeeld: ik zit Quake 3Arena te spelen en het gaat goed want ik roel op dat moment :) maar opeens als ik aan het roelen ben gaat mijn PC laden. Q3A gaat spontaan schokkerig lopen (net alsof je enorme lag hebt). De enige oplossing die ik hiervoor heb gevonden is de computer opnieuw opstarten.

Ik heb natuurlijk wel andere dingen geprobeert om het laden tegen te gaan. Ik heb alles gewist wat er in de taakplanner stond en ik zet nu altijd mijn virus scanner uit als ik ga computeren maar nix helpt :(

Wat is dit voor een probleem en wat kan ik er aan doen :?

Help mij aub!

Alvast bedankt!

FokMan

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 17:33
Je hebt zeker Win9x, dan is hij denk ik aan het swappen. Enige wat je daar tegen kan doen is meer geheugen kopen of swap uitzetten (niet aan te bevelen).

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
MIsschien een probleem met je swap? Inefficient geheugen beheer? Geheugen loopt vol en het swap-feest begint? Controleer eens met een programma hoe je memory is gevuld.

[iemand was me al voor :)]

Verwijderd

Topicstarter
LOL! mijn pc begint weer te laaien...snik!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
winme?

bij systeem de optie Systeem herstellen uitschakelen aanvinken...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 02 juli 2001 20:52 schreef om3ega het volgende:
MIsschien een probleem met je swap? Inefficient geheugen beheer? Geheugen loopt vol en het swap-feest begint? Controleer eens met een programma hoe je memory is gevuld.

[iemand was me al voor :)]
Welk programma om precies te zijn? :)

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Indexing-zooi van office aanstaan? UITZETTEN! :)

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 23:06
Op maandag 02 juli 2001 20:55 schreef FokMan het volgende:

[..]

Welk programma om precies te zijn? :)
NT en W2k kunnen het standaard.. ik heb geen idee waarmee je werkt en welk programma het kan , maar dat weet vast wel een andere tweaker.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Heb je win9x: stel in voor meer virtueel geheugen of koop meer ram
Heb je WinME: stel "Automatisch Systeem herstellen" uit bij Opties van Deze Computer...

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 20:50 schreef FokMan het volgende:
Ik heb al heel lang een irritant probleem. Mijn pc gaat meestal om de twee uur laden. Ik hoor je al denken, boeie! Nou!, nix boeie want het is echt super irritant.
Voorbeeld: ik zit Quake 3Arena te spelen en het gaat goed want ik roel op dat moment :) maar opeens als ik aan het roelen ben gaat mijn PC laden. Q3A gaat spontaan schokkerig lopen (net alsof je enorme lag hebt). De enige oplossing die ik hiervoor heb gevonden is de computer opnieuw opstarten.

Ik heb natuurlijk wel andere dingen geprobeert om het laden tegen te gaan. Ik heb alles gewist wat er in de taakplanner stond en ik zet nu altijd mijn virus scanner uit als ik ga computeren maar nix helpt :(

Wat is dit voor een probleem en wat kan ik er aan doen :?

Help mij aub!

Alvast bedankt!

FokMan
tja vindt dat ook niet zo vreemd met die 128 mb van je

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
utilities op de achtergrond die gaan controleren??, kijk eens naar je takenplanner in windows en kijk wat die uitvoert op welke tijdstippen en dagen..

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 00:10
Maak je niet naar, je hebt binnenkort toch een betere comp. :) (staat in je sig.)
Maar goed, nu weten we nog niet welk systeem. Als je niks zegt gaan we er vanuit dat je Dos 6.0 draait.

Verwijderd

fokman :r

Verwijderd

hmm, zoiets heb ik ook gehad met q3 e.d.

ff heel simpel je startup menu leeghalen(start-->programs-->startup of start-->bureau accecoires-->opstarten) zodat er 'empty' of 'leeg' staat.

Dit loste bij mij iig het probleem op.

Verwijderd

Bij hem niet zegt ie net
Op dinsdag 03 juli 2001 00:35 schreef ds het volgende:
hmm, zoiets heb ik ook gehad met q3 e.d.

ff heel simpel je startup menu leeghalen(start-->programs-->startup of start-->bureau accecoires-->opstarten) zodat er 'empty' of 'leeg' staat.

Dit loste bij mij iig het probleem op.
Pagina: 1