Hallo iedereen, help ik kom er niet uit elke winkel geeft me ander advies.
Ik heb een nieuwe BenQ XL2730Z 1440P 144hz Freesync monitor gekocht.
Nu wil ik dus ook een andere videokaart kopen ik twijfel tussen de MSI Geforce GTX 1060 6GB en de MSI RX 480 8GB.
Mijn wordt verteld de GTX 1060 is sneller gaat langer mee etc..
Echter de RX480 kan weer samenwerken met de Freesync op mijn monitor.
En of de Gaming X versies van deze kaarten zijn geld waard zijn of dat ik beter de standaard oc versie kan halen?
Ik speel graag games maar van mij hoeft het allemaal niet op ultra weet ook het niet gaat lukken met deze kaarten.
Game die ik graag speel Arma 3.
Ik hoop dat er hier wat mensen zitten die er meer verstand van hebben en mijn de lijn naar van AMD of NVIDIA kunnen laten overlopen.
Overige specificaties mochten die nog nodig zijn voor iets?
CPU- Intel Core i5 2500k 3.3GHZ
RAM- 8GB DDR3
Moederbord- Asus pbz68-v pro
Voeding- Club 3D CSP-X1000CB
Alvast bedankt, sorry als er wat dingen fout staan geplaatst of te weinig info, is mijn eerste post vergeef me
Jasper
Ik heb een nieuwe BenQ XL2730Z 1440P 144hz Freesync monitor gekocht.
Nu wil ik dus ook een andere videokaart kopen ik twijfel tussen de MSI Geforce GTX 1060 6GB en de MSI RX 480 8GB.
Mijn wordt verteld de GTX 1060 is sneller gaat langer mee etc..
Echter de RX480 kan weer samenwerken met de Freesync op mijn monitor.
En of de Gaming X versies van deze kaarten zijn geld waard zijn of dat ik beter de standaard oc versie kan halen?
Ik speel graag games maar van mij hoeft het allemaal niet op ultra weet ook het niet gaat lukken met deze kaarten.
Game die ik graag speel Arma 3.
Ik hoop dat er hier wat mensen zitten die er meer verstand van hebben en mijn de lijn naar van AMD of NVIDIA kunnen laten overlopen.
Overige specificaties mochten die nog nodig zijn voor iets?
CPU- Intel Core i5 2500k 3.3GHZ
RAM- 8GB DDR3
Moederbord- Asus pbz68-v pro
Voeding- Club 3D CSP-X1000CB
Alvast bedankt, sorry als er wat dingen fout staan geplaatst of te weinig info, is mijn eerste post vergeef me
Jasper
[ Voor 7% gewijzigd door jasperz op 29-01-2017 19:24 ]