AdSense wordt steeds uitgezet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:57
Op Wordpress heb ik de Google AdSense-plug-in geïnstalleerd. In het vakje Ad Manager staat dat mijn site is geverifieerd en mijn AdSense-account is goedgekeurd.

Ik kan de knop [Mijn adsense-account gebruiken] aanklikken en advertenties instellen en die worden ook zichtbaar. Alles lijkt te werken. Ik kan ook op adsense.google zien dat er activiteit is. Mooi.

Als ik dan een aantal uur of een dag later weer kijk, worden de advertenties niet meer getoond. De plugin geeft weer dezelfde situatie weer als waar ik mee begon:

Afbeeldingslocatie: http://beeldbuijs.nl/images/mijn-adsense-account-gebruiken.jpg
Ik kan het weer activeren maar het blijft spontaan uitgezet worden, zonder foutmelding.

Ik heb alle Google AdWords richtlijnen etc nageplozen wat ik kon vinden maar ik kan niets afwijkende vinden. Het forum van Google staat vol vragen maar zelden wordt er iets beantwoord. Je kan Google Adwords niet bellen en alleen mailen als je $ 25 per week verdiend – wat ik bij lange na niet haal.

Heeft iemand hier enig idee hoe dit op te lossen? Ik heb dit op twee sites, verschillend gehoste sites, dus het is niet waarschijnlijk dat het aan de site ligt.

[ Voor 0% gewijzigd door laptopleon op 29-01-2017 16:26 . Reden: typo ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het is je WP plug-in die steeds uitgaat? Is het dan niet vreemd dat je dan naar Google wijst?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
De plugin zelf blijft gewoon actief, dus daar ligt het niet aan. Ik zou bijna zeggen: 'helaas' want dan zou ik in ieder geval weten waar het aan ligt. :P

Overigens is Google ook de auteur van deze Google AdSense plug-in. Google negeert het bijbehorende wordpress.org/support forum voor plugins. Als je naar de support pagina voor deze plugin gaat, wordt je op https://wordpress.org/support/plugin/google-publisher door Google ook doorverwezen naar hun 'products' forum, in dit geval AdSense, maar daar staan vooral veel vragen en heel weinig antwoorden. Ook dat lijkt door Google totaal genegeerd te worden.

[ Voor 14% gewijzigd door laptopleon op 30-01-2017 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
Ik dacht even dat ik het lek boven had. Ik heb twee sites en ik had er maar één opnieuw ingesteld zondagavond en het leek of hij het gewoon bleef doen, maar vandaag was hij toch weer uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 11:54
Heb je al in de server logs gekeken of daar iets vreemds stond? En kan het met caching niet verkeerd gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
Bedankt voor het meedenken.

Caching staat niet aan in ieder geval.

- - - later - - -

Kak kak kak :( :( :( De log staat nog vol met regels over de Plugin ook!

[IP-adres] - - [01/Feb/2017:01:07:59 +0100] "GET /blog/wp-content/plugins/captcha/css/desktop_style.css?ver=4.2.8 HTTP/1.1" 200 808 "http://beeldbuijs.nl/category/algemeen/?cbp=vemmurv06qhv&google_publisher_plugin_page_details=1" "Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_7_3) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko, Google Publisher Plugin) Chrome/27.0.1453 Safari/537.36"

Al begrijp niet wat dit betekent, het heeft er ongetwijfeld mee te maken dat bestanden op de server vanwege beperkte rechten niet door plugin kunnen worden aangepast.

[ Voor 73% gewijzigd door laptopleon op 01-02-2017 01:24 ]

Pagina: 1