Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI GT62VR 6RE-010NL

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
Hallo allemaal,

Ik heb een kort maar krachtige vraag.
Ik heb onverwachts de kans om de MSI GT62VR 6RE-010NL voor 1750 euro in plaats van 2100 euro op de kop te tikken.

Ik wil graag gamen op high/ultra op FHD. (Planet Coaster, Total War, CoH, enkele shooters en misschien nog GTA bijvoorbeeld).

Daarnaast studeer ik ook en de laptop is vrij licht vind persoonlijk dus in mijn ogen zou die ook daar geschikt voor zijn. (Vandaar ook vooralsnog geen desktop)

Hoe denken jullie trouwens over showroom modellen? Deze aankoop heeft dan geen bedenktijd maar wel de 2 jaar garantie.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of dat dit een verstandige aankoop zou zijn.

Alvast heel erg bedankt!

Excuses dat ik geen linkje met specificaties heb kunnen plaatsen of heb kunnen doorlinken, maar vanaf m'n telefoon gaat dat wat onhandig!

[ Voor 14% gewijzigd door Xearox op 29-01-2017 16:14 ]

Alle reacties

• tim641
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-04 08:40
Als je puur voor het showroom model 350 euro korting krijgt, is dat het wel waard denk ik. zeker ook omdat je de garantie gewoon behoud.

• metstijl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:42
Is nu te koop voor 1633 euro bij SiComputers, zie pricewatch: MSI GT62VR 6RE-010NL

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-11 22:33
Xearox schreef op zondag 29 januari 2017 @ 16:09:
Hallo allemaal,

Ik heb een kort maar krachtige vraag.
Ik heb onverwachts de kans om de MSI GT62VR 6RE-010NL voor 1750 euro in plaats van 2100 euro op de kop te tikken.
Hij staat voor 1633 bij SI Computers, maar ga door :)
Ik wil graag gamen op high/ultra op FHD. (Planet Coaster, Total War, CoH, enkele shooters en misschien nog GTA bijvoorbeeld).
Dat zal geen probleem zijn op dat bakbeest. GTX 1070 icm 1080p is een zeer goede combi die nog wel even vooruit kan.
Daarnaast studeer ik ook en de laptop is vrij licht vind persoonlijk dus in mijn ogen zou die ook daar geschikt voor zijn. (Vandaar ook vooralsnog geen desktop)
Natuurlijk een kwestie van smaak, maar er is geen haar op mijn rug die dagelijks zo'n groot lomp gaming systeem van 3KG (+vermoedelijk 1KG aan adapter!) mee wil nemen! Laat staan wat ik van al die LED-lampjes vind :P
Ik weet niet wat voor studie je doet, maar is een 13" ultrabookje van 1kg niet meer dan voldoende? Ik heb daar zelf m'n hele software engineering opleiding mee doorgelopen. Je investeert anderhalve rug in een laptop, je zou ook 600 in een laptop kunnen stoppen en 1000 in een snellere, stillere, upgradable (== op termijn extreem veel goedkoper) desktop.
Hoe denken jullie trouwens over showroom modellen? Deze aankoop heeft dan geen bedenktijd maar wel de 2 jaar garantie.
Persoonlijk heb ik prima ervaringen met refurbs of showroommodellen, zeker als de 2 jaar garantie gewoon meekomt. Check wel dubbel of alles nog werkt, eventuele beschadigingen en dergelijke...

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 30-01-2017 22:56 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb zelf onlangs een HP Omen met dezelfde CPU/GPU/geheugen combo, toevallig ook met dikke (BTW) korting (was 1569,- in totaal kwijt). Werkt perfect voor de huidige generatie games. Had zelf ook gekeken voor de MSI, maar kon 'm uiteindelijk nergens voor een goedkopere prijs vinden. Voordeel van de MSI is het toetsenbord en het lichtere gewicht (tov andere modellen van HP/Asus/Acer/etc.). Als je een beest van een laptop wil zou ik het gewoon doen. :)