Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met het nieuwe systeem games gaan spelen (ETS2, MiniMetro, World of Subways 3 London Underground Simulator, misschien GTA V, en een paar racespellen), foto's en video's bewerken en voor de rest standaard dingen als internetten, documenten maken/bewerken in Word, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs ligt rond de 600 euro. Het totale kostenplaatje wordt wel hoger als ik een videokaart ga aanschaffen, maar daarvoor ga ik nog eerst een tijdje sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard WD 1TB HDD met SATA aansluiting en een dvd-brander uit een HP Media Center PC uit 2006.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen dat de processor van Intel moet zijn en het moet het liefst bij de kast blijven die ik nu heb uitgekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te duur
en hij moet nog jaren mee kunnen gaan (het liefst zo'n 7 à 10 jaar)
Ga je overklokken?
Ik ga gewoon voor de standaard instellingen met de standaard cooler
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of dit een goed systeem is binnen mijn budget dat makkelijk later uitgebreid kan worden met een videokaart. Ook vroeg ik me af of deze netwerkkaart werkt met mijn moederbord. Werd ik zelf verder geen wijs uit
https://tweakers.net/pric...-7260-plus-bluetooth.html
Ik wil met het nieuwe systeem games gaan spelen (ETS2, MiniMetro, World of Subways 3 London Underground Simulator, misschien GTA V, en een paar racespellen), foto's en video's bewerken en voor de rest standaard dingen als internetten, documenten maken/bewerken in Word, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs ligt rond de 600 euro. Het totale kostenplaatje wordt wel hoger als ik een videokaart ga aanschaffen, maar daarvoor ga ik nog eerst een tijdje sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard WD 1TB HDD met SATA aansluiting en een dvd-brander uit een HP Media Center PC uit 2006.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 260,95 | € 260,95 |
| 1 | ASRock B150M Pro4S | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Blue Led | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 54,- | € 54,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 240GB | € 72,99 | € 72,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 576,39 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen dat de processor van Intel moet zijn en het moet het liefst bij de kast blijven die ik nu heb uitgekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te duur
Ga je overklokken?
Ik ga gewoon voor de standaard instellingen met de standaard cooler
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of dit een goed systeem is binnen mijn budget dat makkelijk later uitgebreid kan worden met een videokaart. Ook vroeg ik me af of deze netwerkkaart werkt met mijn moederbord. Werd ik zelf verder geen wijs uit