Skin KODI

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ik mijn VW kever een Raspberry Pi 2 ingebouwd met een spanningsregeling ervoor die 6~7,4 stabiel afvlakt naar 5,1 volt. Het geheel voorzien van een touchscreentje, helemaal eigentijds en leuk. De electronica en hardware red ik mij goed mee; het softwarematige iets minder.

ik draai onder een versie van KODI waarik een skin van heb aangepast en gerepacked. Dit bestand moet ik nu op de micro SD van mijn raspberry krijgen maar... hoe?? via de file manager van KODI lukt dit niet en de SD in mijn PC laat alleen maar de FAT en NTFS partities zien.

T is waarschijnlijk heel simpel, ftp ofzoiets.. hoe dan ook, enige hulp is welkom!

Johan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:09

SA007

Moderator Tweaking
Dit is geen electronicaprobleem, maar een software probleem, move naar NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Met SSH aan is het makkelijk te doen via sftp. En anders kan je altijd nog je PC met een linux live cd starten en zo het ext file system direct van de sdcard lezen en schrijven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel een idee wat je daar oppert; ik heb wel een ubuntu schijf liggen nog. slim! merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niomar
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07 08:14
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:49:
Ik heb ik mijn VW kever een Raspberry Pi 2 ingebouwd met een spanningsregeling ervoor die 6~7,4 stabiel afvlakt naar 5,1 volt. Het geheel voorzien van een touchscreentje, helemaal eigentijds en leuk. De electronica en hardware red ik mij goed mee; het softwarematige iets minder.

ik draai onder een versie van KODI waarik een skin van heb aangepast en gerepacked. Dit bestand moet ik nu op de micro SD van mijn raspberry krijgen maar... hoe?? via de file manager van KODI lukt dit niet en de SD in mijn PC laat alleen maar de FAT en NTFS partities zien.

T is waarschijnlijk heel simpel, ftp ofzoiets.. hoe dan ook, enige hulp is welkom!

Johan
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd naar het resultaat.