Ik hoop dat ik op 't goede forum zit
. Sinds een aantal dagen doet mijn search bar het niet meer in Windows 10. Wanneer ik een aantal letters invoer verdwijnt Cortane uit de taskmanager en komt weer terug na een aantal seconden. Ik neem aan dat dit een crash + restart is van Cortana. Ik heb al een tijdje op het internet zitten zoeken en heb de volgende oplossing uitgeprobeert:
-updaten van windows / drivers
-stoppen van relevante tasks om de searchbar opnieuw op te laten starten
-PC opnieuw opstarten
-reparatie via sfc /scannow
-indexen van de zoekoptie van W10
-troubleshooter gebruikt die onderdeel is van het indexen
-Registreren van Cortana met Powershell (Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"})
Het is mogelijk dat ik een aantal andere oplossing ook geprobeert heb, maar ik kan het mij niet herinneren. Als jullie meer info nodig hebben laat het mij weten
.
Alvast bedankt!
-updaten van windows / drivers
-stoppen van relevante tasks om de searchbar opnieuw op te laten starten
-PC opnieuw opstarten
-reparatie via sfc /scannow
-indexen van de zoekoptie van W10
-troubleshooter gebruikt die onderdeel is van het indexen
-Registreren van Cortana met Powershell (Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"})
Het is mogelijk dat ik een aantal andere oplossing ook geprobeert heb, maar ik kan het mij niet herinneren. Als jullie meer info nodig hebben laat het mij weten
Alvast bedankt!