Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop gezocht (17", 1TB HDD, SSD) tbv thuiswerken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:13

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk Word, Excel, Powerpoint. Mijn vrouw gaat ermee thuiswerken (ambtenaar, dus met name verslagen in Word typen ;)) en de bedoeling is dat de laptop in een steun komt te staan met separaat draadloze toetsenbord en muis. Verder gebruiken we hem voor simpele fotobewerking en dat soort dingen. Tevens fungeert de HDD als opslag voor foto's (naast een backup elders).

•Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik vind 700-900 een mooi bedrag.

•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee. Ik heb zelf een (zakelijke) 15,6" die handzaam is, de nieuwe is echt als desktopvervanger aan de bar en keukentafel.

•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Wel: Dell, Fujitsu, Asus.
Niet: Acer, Medion.
Ik zoek een laptop die een beetje stevige uitstraling heeft en lekker typt (ondanks los toetsenbord).

Mijn oog is gevallen op de Asus R753UV-T4209T, bij de MM in de aanbieding voor 700 euro. Maar, die heeft geen SSD en zelf inbouwen schijnt lastig te zijn bij deze laptop. Dus of het bedrag gaat omhoog, of ik moet concessies doen zonder SSD... Voor 180 euro extra kan MM een SSD inbouwen (grootte vergeten te vragen, ga even uit van 128GB), is dat wat?

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 29-01-2017 00:01 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1