Bestaat er een programma of website die het mogelijk maakt SMS'jes te versturen én te ontvangen zonder dat je zelf over een GSM hoeft te beschikken? 
Dank bij voorbaat.
Dank bij voorbaat.
Verwijderd
Verwijderd
Bovendien valt het ook niet te controleren of ze uberhaupt wel aankomen, by mtnsms.com kan je het smsje wel natracen...Op maandag 02 juli 2001 22:20 schreef Pacific_Ocean het volgende:
ICQ.. het duurt alleen wel vaak lang voordat die SMSjes aankomen.
jawel, je krijgt een bevestiging te zien bij ICQ als het smsje aankomtOp maandag 02 juli 2001 22:42 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
Bovendien valt het ook niet te controleren of ze uberhaupt wel aankomen, by mtnsms.com kan je het smsje wel natracen...
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
k@tOp maandag 02 juli 2001 23:25 schreef KaliBaba het volgende:
[..]
jawel, je krijgt een bevestiging te zien bij ICQ als het smsje aankomt
Verwijderd
Heheh... maar ook bv. gisteren heb ik een ICQ smsje verstuurd.. en heb ik daarstraks een bevestiging gehad dat ie aan is gekomen.. beetje laatOp dinsdag 03 juli 2001 16:10 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
k@t
wist ik niet, sorry for disinformation
maar dat komt doordat de smsjes bij mij nooit aankomen en ik daardoor geen bevestiging krijg
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq