Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negena
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Hallo Tweakers-vrienden,

Ik heb een Moto 4g gekocht! Het is me gelukt om de telefoon naar wens in te stellen. Ik heb echter nog een vraagje.

In het dropdownscherm zie ik nergens een knopje staan om te schakelen tussen volume/stil/trillen.
Het is nu toch niet zo dat je dat alleen voor elkaar krijgt door de volumeknop in te drukken tot de tel trilt??

Ik zou dat een achteruitgang vinden tov android 5. Klopt het ook dat er geen stille modus meer is?

Hier wordt dat wel beschreven: https://support.google.com/nexus/answer/2819577?hl=nl

Graag hoor ik.

Groetjes,

Negena

PS Ik heb nog geen verbinding gemaakt met wifi, is dat de reden dat swypen nog niet lukt? Omdat nog een woordenboek ofzo moet worden gedownload?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ja dat varieert. Op een HTC M7 met 4.4.3 Kitkat kan je van luid > trillen met de volume-down toets > volume-up >stil > volume-up > zacht geluid

Ik dacht juist dat veel mensen in het begin van Android 5 Lollipop de gewijzigde standen irritant vonden. In 6 Marshmellow is dat ook weer anders dacht ik. Kan je geen quicktoggles wijzigen als je de notificatiebalk naar beneden sleept (meestal een stuk of 8, maar er zijn er meer en volgorde kan je wijzigen soms etc, stil of trillen zijn vaan mogelijkheden).

Ik neem aan dat je het Google toetsenbord gebruikt (Gboard heet die nu), dat zou kunnen, of je moet het eerst nog even aanzetten in de opties ervan.

[ Voor 38% gewijzigd door ToFast op 28-01-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• negena
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
ToFast schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 21:06:
. Kan je geen quicktoggles wijzigen als je de notificatiebalk naar beneden sleept (meestal een stuk of 8, maar er zijn er meer en volgorde kan je wijzigen soms etc, stil of trillen zijn vaan mogelijkheden).

Ik neem aan dat je het Google toetsenbord gebruikt (Gboard heet die nu), dat zou kunnen, of je moet het eerst nog even aanzetten in de opties ervan.
Ik zie nergens een manier om de quicktoggles aan te passen ;(

Ik heb het aangezet, het heet 'invoer met bewegingen' ofzo. Ik denk dat het aan internet ligt.

[ Voor 42% gewijzigd door negena op 28-01-2017 21:19 ]