Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJhoorn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-08 17:40
Goedenavond,

Wie kan mij uitsluitsel geven of het mogelijk is om met onderstaande figuratie :

Intel I7 3770
Nvidia GeForce GTX 660
Intern geheugen 16 gb

Foto's te bewerken met een resolutie van 3840*2160
Ik wil graag namelijk een Samsung 28D590 aanschaffen.

Eventuele opmerkingen cq nieuwe aanbevelingen zijn altijd welkom!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:26
Vanaf de Nvidia site: staat max resolution: 4096x2160 (http://www.geforce.com/ha...ce-gtx-660/specifications)

Dat moet dus gaan.

Als je een speciaal fotobewerkprogramma hebt die ook gebruikt kan maken van de videokaart is het misschien handig later als dit in snelheid tegenvalt (foto renderen) de videokaart aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJhoorn
Ik gebruik adobe photoshop elements 14, die maakt volgens mij inderdaad gebruik van de videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:26
Ik zou dan eerst gewoon aansluiten en kijken hoe je het ervaart. Vind je het voor jezelf niet fijn werken... Dan zou ik pas gaan kijken naar een andere videokaart. Misschien optie om dan evt een extra videokaart erin te doen die dan enkel voor Adobe goed gaat. Maar dat is dan wel iets verder in de toekomst. Ik zou echt eerst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Foto's bewerken op een monitor met TN paneel? Je zit dan met een slecht kleurbereik, matig contrast en slechte kijkhoeken. Pak dan op z'n minst iets als de pricewatch: LG 27UD58-B Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik dan wel een DisplayPort kabel, want via HDMI ben je met een GTX 660 beperkt tot een verversingssnelheid van 30Hz op 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJhoorn
ok tnx!
Pagina: 1