[PC] Suddenstrike series

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/373930/header.jpg?t=1484235967

Afbeeldingslocatie: https://www.hit2k.com/wp-content/uploads/2016/04/sfdfsd2fs1d21-Hit2k.jpg

Als een oud liefhebber van dit spel die ik vele uren heb gespeeld in het verre verleden was mijn vraag of er anno 2017 nog liefhebbers van dit spel zijn,zo ja, welke versie en hoe het in zijn algemeen bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 08:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Komt een nieuwe versie uit dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oude versies nog en die spelen nog steeds ( mits je ook een PC hebt met een oud OS = XP SP3/ W7) prima. Spel is tijdloos en waar eigenlijk weinig aan veranderd behoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 23:39

Karel V

Een simpele ziel

Die onderste screenshot ziet er uit als Sudden Strike I. Meeste levels waren niet in één keer te halen als ik me goed herinner. Zet je al je mannen in stelling, komen er bommenwerpers alles platgooien of de vijand in de rug. Je had altijd chronisch te kort aan troepen. Was vooral met veel geduld, stapje voor stapje, langzaam vooruit komen. Sudden Strike II was voor mijn gevoel massiever en grotere maps/levels terwijl bij sudden strike I de eerste levels nog redelijk eenvoudig waren en per natie steeds complexer werden naarmate je verder vorderde.
Een taai spel uit een tijd dat er nog veel games op de markt kwamen waarbij de nadruk lag op nadenken in plaats van troepen spammen. Je ziet dat retro wat dit soort games betreft weer in is. Ik heb uiteindelijk alle games weggedaan omdat er eindeloos veel tijd in gaat zitten om uit te spelen. Sudden strike 1 heb ik uitgespeeld maar 2 niet meer.
Ik ben benieuwd hoe Sudden Strike 4 gaat worden. Leuk om je topic in de gaten te houden :)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank. Even terugkomend op de oude versies van SS. Wat ik ook altijd zo grappig vond is dat je als je bezig was en in de buurt van de vijand was je ze zelfs kon horen praten. ( uitgaande dat je met de geallieerden speelde tegen de Duitsers) En dan echt zo van: "verdammt doch mall" of je hoorde ze fluiten. Net echt.