Toon posts:

ervaringen met : Iiyama TFT 17" AS4311U

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort, deze of volgende week een nieuw beeldscherm halen ter vervanging van mijn huidige, schirk niet 14" monitortje uit 1995. Maar ok terug naar het onderwerp.

Ik zat te denken aan de Iiyama TFT 17" AS4311U deze ziet er goed uit en de beschrijving van deze monitor spreekt mij wel aan. Maar wie heeft er hier positieve en/of negatieve ervaringen mee..

Hij komt aan m'n Matrox G450 te hangen en wordt hoofdzakkelijk gebruikt voor beetje werk (word, excel, wp office 10, e.d.) daarnaast ook voor internet en heel af en toe een spelletje CS..

Voor monitor specs http://www.iiyama.com/product2/AS4311U.HTM

Link naar pricewatch http://www.tweakers.net/pricewatch/15401

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met ervaringen hier??? Valt me weer tegen hoor van de tweakerstje 8) |o|

Verwijderd

Ik begrijp wat je bedoelt, in mijn topic [topic=175199] weet ook niemand wat, geloof ik :( . Nee, t moet over de iiyama 451 gaan, kunnen we allemaal lekker zeiken dat t een kutmonitor is (inclusief mezelf :P ). En nee, ik weet nix over dat scherm van jou :o

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 20:25 schreef Halon 1202 het volgende:

Maar wie heeft er hier positieve en/of negatieve ervaringen mee..
Geen ervaringen mee ;)

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:59

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Sorry, ik kan je niet helpen maar ben zelf ook langzaam op zoek naar een TFT schermpje en heb ook mijn oog laten vallen op de AS4311U. Mocht je al meer info (of de monitor) al hebben zou ik het op prijs stellen als je die hier zou willen posten.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Ik heb dat scherm dus ook staan, is heel goed op te werken. Ook spellen doen het goed dus geen vage acties. Maar wat wel een puntje is (niet voor mij maar meer de mede gebruikers) is dat je wel zit met een scherm van 1280 x 1024 wat voor sommige mensen wat klein wordt (ok kan je wel grotere letter types gaan gebruiken, of emulatie van kleinere resolutie).

Ziet er wel gelikt uit (persoonlijk dan vindt ik) alleen de instellingen van wisselen met frequenties (bv spellen) duurt soms wat lang als hij zijn "auto-setup" gebruikt, maar is dan wel ok ingesteld.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1