Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzo
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-01-2022
welke videokaart kun je het best tweedehands of nieuw aanschaffen voor gamen.
budget is max 35 euro.
1 of 2 dvi porten.
2 gb ram.
minimaal 1ghz snelheid.

mvg laurenzzo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
V&A aangeboden: Asus EAH5850/G/2DIS/1GD5 , maar met dat budget is het bijna niet mogelijk om iets 'goeds' te krijgen voor gamen. Deze 5850 is boven je budget, maar met slechts 5 euro.. Veel beter dan dit ga je niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 05-09 04:27

UltiemePCNerd

Banaan.

Wat wil je uberhaupt spelen, en op welke resolutie en settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzo
gta 5 op lage settings of matig resolutie 720p of 1080p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superrock
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:14
Wat voor voeding heb je eigenlijk? Als je met zo'n krap budget zit heb je waarschijnlijk ook een niet al te beste voeding. Verder zou ik je met dit budget aanraden te kijken naar een hd 7770 of een hd 6850/6870 als je voeding dat aankan. Daarmee kun je gta 5 nog wel op low spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Laurenzzo schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:20:
gta 5 op lage settings of matig resolutie 720p of 1080p
Maak eens een volledige lijst van je systeem.
Het heeft weinig zin om energie te stoppen met zoeken naar een grafische kaart voor een systeem wat we niet weten.

We kunnen een prachtige kaart uitzoeken, maar als je cpu het niet trekt, je geheugen te weinig is, je voeding het niet aankan, je moederbord het niet ondersteunt, dan heb je er nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzo
ik mijn computer zit een
processor amd a6 6400k 3,9 ghz
moederbord gigabyte GA-F2A68HM-DS2.
1x 4 gb ram.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzo
ik heb een corsair vs450 voeding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Het is wel heel erg krap allemaal. GTA V gaat niet lekker werken op 4GB geheugen. Bij mij gebruikt GTA gemiddeld 3-5GB.

Daarnaast, gigahertzen en gigabytes betekenen vrijwel niets. Zeker voor jouw budget mag je eigenlijk geen eisen stellen. Op meer dan een HD5770 of HD6770 hoef je niet te hopen, en dan heb je 1GB VRAM.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Zou nog een tijdje doorsparen, nu zit je op z'n best in low-end videokaarten welke even goed of net iets beter zijn dan de geïntegreerde GPU, zonde van het geld waarschijnlijk...
Misschien dat er nog iets als Hybride CrossfireX gebruikt kan worden met bepaalde kaarten maar verder zit er ook niet veel meer in.
Overigens zegt '1Ghz' niks in GPU/CPU/... bijvoorbeeld bij CPU's waar een 2Ghz Intel zomaar een 3Ghz AMD kan bijhouden of zelfs kan inhalen, en met dit budget zal meer dan 1GB VRAM ook een stap te ver liggen denk ik...
Ik weet niet wat het aller laagste is waar GTA V en vergelijkbare games op draaien maar grote kans dat je 4GB RAM een probleem is, gevolgd door je CPU...
Misschien toch maar beter doorsparen voor een nieuw systeem :/

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:30
Tweedehands een leuk kaartje scoren zou ik zeggen.

V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 660 Gaming te koop

of

V&A aangeboden: Palit GeForce GTX 670 (2048MB GDDR5)

Met 15 euro meer heb je wel ineens veel meer keuze ;)

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Meer van dion_b in "kun je deze MSI Radeon R5 230 1GD3H gebruiken voor gamen.". Ook dit topic staat op de verkeerde plek, immers Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. Daarnaast ontbreekt eigen onderzoek hier ook weer volkomen.

Dicht.

Nogmaals voor het vervolg, lees eerst eens goed het Het algemeen beleid door en dan met name Het algemeen beleid #quickstart. Een van de meest voorkomende redenen dat topics worden gesloten is gebrek aan eigen inzet. Als je een topic opent gaan we er altijd vanuit dat je daarvoor zelf al het een en ander hebt uitgezocht. Dat hoeft niet perfect te zijn, maar laat wel zien dat je je vraag niet alleen maar wilt dumpen op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.