Toon posts:

Brede witte verticale balk op Samsung 49KS7000S scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Net een tv Samsung 49KS7000S aangeschaft. Tijdens het installeren is er een brede witte verticale balk op het scherm verschenen die ik niet weg krijg.... Beeld loopt onder de balk gewoon door, dus moet haast wel een instelling zijn lijkt me, alleen geen idee welke.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung 49KS7000S

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle knoppen geprobeerd ;-) Zoektermen internet gebruikt, niks bruikbaars gevonden.

Iemand hier ervaring mee? Zal er wel één zijn uit "domme vragen bestaan niet, toch...?!"

Alvast bedankt voor het meedenken.

Foto bijvoegen lijk ik nog niet voldoende karma voor te hebben.

Alle reacties

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Als je ergens anders een foto kan uploaden, dan zou dat wel heel behulpzaam zijn.

Uitgaande van je verhaal ben ik bang dat er een probleem in de column-driver zit. Dus een hardware probleem/defect.

(Is dit het probleem? https://i.ytimg.com/vi/yqcqDQFqZHo/maxresdefault.jpg)
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/yqcqDQFqZHo/maxresdefault.jpg

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Verwijderd

Topicstarter
Precies dat inderdaad! Kan niet zien of hier onder ook het beeld doorloopt, maar lijkt idd hetzelfde. Hardware probleem... Dat is niet wat ik hoopte... :s

• Grenco
Nee snap ik, maar ik denk dat je een DOA hebt. Probleem op die foto is namelijk een hardware probleem (Probleem met de colomn-driver)

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• Grenco
Ja, dat lijkt wel erg veel op mijn voorbeeld. Wel vreemd dat het beeld er toch nog iets doorheen schijnt. In theorie is dat echter mogelijk.

[ Voor 51% gewijzigd door Grenco op 28-01-2017 14:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank voor je hulp. Wordt dus terug naar de winkel...
Pagina: 1