Hallo iedereen,
Ik wil voor het eerst een pc bouwen. Ik heb de BBG - basis game systeem als uitgangspunt genomen en deze ietwat naar boven proberen te schalen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet primair als game-platform dienen. Ik wil spellen als Total War: Warhammer, BF1 e.d. kunnen draaien op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wilde 800 euro als maximum aanhouden. Over het algemeen ben ik ook voor het meeste-bang-for-buck principe.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de randapparatuur neem ik mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren en sta dus overal wel voor open
Ga je overklokken?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor nu wou ik genoegen nemen met 8Gb ram en een SSD met beperkte grootte om in de nabije toekomst eens uit te breiden met extra geheugen en opslag. Dan kom ik op onderstaande samenstelling:
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie verbeterpunten aanwijzen, misschien vergelijkbare prestaties voor wat minder geld bijvoorbeeld.
Misschien het voornaamste: omdat dit mijn eerste build is, ben ik wat onzeker als het gaat om bijvoorbeeld compatibility en maten. Volgens mij heb ik dit allemaal gecheckt, maar een extra oplettend oog is welkom.
Bedankt alvast!
Ik wil voor het eerst een pc bouwen. Ik heb de BBG - basis game systeem als uitgangspunt genomen en deze ietwat naar boven proberen te schalen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet primair als game-platform dienen. Ik wil spellen als Total War: Warhammer, BF1 e.d. kunnen draaien op 1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wilde 800 euro als maximum aanhouden. Over het algemeen ben ik ook voor het meeste-bang-for-buck principe.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de randapparatuur neem ik mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren en sta dus overal wel voor open
Ga je overklokken?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor nu wou ik genoegen nemen met 8Gb ram en een SSD met beperkte grootte om in de nabije toekomst eens uit te breiden met extra geheugen en opslag. Dan kom ik op onderstaande samenstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 193,10 | € 193,10 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 287,95 | € 287,95 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 42,50 | € 42,50 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 69,21 | € 69,21 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,42 | € 86,42 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 786,08 | |
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie verbeterpunten aanwijzen, misschien vergelijkbare prestaties voor wat minder geld bijvoorbeeld.
Misschien het voornaamste: omdat dit mijn eerste build is, ben ik wat onzeker als het gaat om bijvoorbeeld compatibility en maten. Volgens mij heb ik dit allemaal gecheckt, maar een extra oplettend oog is welkom.
Bedankt alvast!