Hallo, momenteel ben ik opzoek naar een nieuwe desktop en ik vroeg me af of jullie mij daar bij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe desktop wordt gebruikt voor dagelijks gebruik en voor games zoals Planet Coaster en Watch Dogs 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximale prijs is ongeveer 700.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De desktop die ik momenteel overweeg aan te schaffen is de HP Pavillion 510-P146ND. De specificaties van deze desktop zijn:
Processor: AMD A10-9700
Processorsnelheid: 3,5 GHZ
Processorsnelheid met turbo: 3,9 GHZ
Processorkernen: 4
Werkgeheugen: 16 GB
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 950 (2GB)
Wat verwacht je van ons?
Hebben jullie een idee of het mogelijk is om met de HP Pavillion de bovenstaande games te spelen? Ik twijfel namelijk enigszins vanwege de processor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwe desktop wordt gebruikt voor dagelijks gebruik en voor games zoals Planet Coaster en Watch Dogs 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximale prijs is ongeveer 700.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De desktop die ik momenteel overweeg aan te schaffen is de HP Pavillion 510-P146ND. De specificaties van deze desktop zijn:
Processor: AMD A10-9700
Processorsnelheid: 3,5 GHZ
Processorsnelheid met turbo: 3,9 GHZ
Processorkernen: 4
Werkgeheugen: 16 GB
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 950 (2GB)
Wat verwacht je van ons?
Hebben jullie een idee of het mogelijk is om met de HP Pavillion de bovenstaande games te spelen? Ik twijfel namelijk enigszins vanwege de processor.