monitor display kabel

Pagina: 1
Acties:

• idifix1
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
beste tweaker ,
vorige jaar heb ik 2 nieuwe moniters aangekocht de acer predator xb271hk en de acer predator xb271 hu (1440& 4k nu zo ik graag wat meer plaats hebben onder mijn bureau ,heb ik bij 3 winkel 6 langer display poort kabel (3m) ipv de originele kabel 1.8m die bij de monitors waren ik startte mijn pc terug op en meteen valt pc uit met op de strart knop te duwen een kortsluiting of error) , de aangekockt display poort kabel waren 4k reaady stond op de verpakking . de aansluiting van de kabel zijn aangesloten op mijn 1ste grafische kaart (asus strix 980ti ).als ik de originele kabel terug aan sliut werk alles zo als het moet graag hulp hier over zo dat ik wat meer meer been ruimte heb thx

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Doe alsjeblieft wat aan je interpunctie, want ik moest drie keer je verhaal lezen voordat ik het een beetje snapte.

Je hebt dus zes nieuwe kabels van 3m gekocht? HDMI of Displayport? En bij alle zes geven je monitoren geen beeld als je de computer opstart? Heb je ook al geprobeerd alleen je 4k-monitor aan te sluiten met één van de kabels?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• idifix1
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
6displayport kabels van 3m ; getest op 1440 enkel en 4k enkel en met alle 2 de schermen telken gewisel als hoofd scherm pc start helemaal niet weer op met de 3m kabels.
2 kabels per winkel van 3m.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:40
Je heb 2 monitoren. Wat heb je dan aan 6 kabels? Of heb je iedere keer een set van 2 gekocht bij 3 verschillende winkels?

Ik zou beginnen met het posten van al je onderdelen. Zodat wij misschien iets vreemds vinden.

En je heb langere kabels gekocht om meer been ruimte te hebben? Je kan kabels ook aan je bureau klemmen zodat Ze helemaal niet in de buurt van je benen komen.