Ik zit met een probleem.
Mijn pc gooit op willekeurige momenten 1 of 2 van de opslag harde schijven eruit. Als ik windows via device manager naar gewijzigde apparaten laat zoeken detecteert hij ze weer en da werken ze zo weer een poosje. Naar mijn idee gooit hij ze eruit als de pc zwaarder belast wordt dan bij enkel internet en tekstverwerken. De windows-schijf heeft geen problemen en alle schijven zijn al eens vervangen en grondig nagekeken. Heb geen probleem met die schijven in een andere pc.
...
Specificaties:
- Intel Core i5 3470 Quad-corem Socket 1155
- Asus P8Z77-M
- 8GB DDR3 1333 MHz.
- AMD Radeon HD 7850 2GB
- Samsung HD103UJ 1TB Sata II OPSLAG
- Seagate ST31000528AS 1TB Sata II OPSLAG
- Seagate ST1000DM003 1TB SataII WINDOWS
- Windows 7 Ultimate x64
- Specs uit AIDA64 Extreme
- Schijven getest met Minitool Partition Wizard en Seagate en Samsung eigen test software
...
Ik heb al geprobeerd om de schijven in een andere pc te doen en daar werken ze zonder problemen. Ik heb windows al opnieuw geïnstalleerd. De drivers zijn up-to-date.
...
Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen en alvast bedankt.
Mijn pc gooit op willekeurige momenten 1 of 2 van de opslag harde schijven eruit. Als ik windows via device manager naar gewijzigde apparaten laat zoeken detecteert hij ze weer en da werken ze zo weer een poosje. Naar mijn idee gooit hij ze eruit als de pc zwaarder belast wordt dan bij enkel internet en tekstverwerken. De windows-schijf heeft geen problemen en alle schijven zijn al eens vervangen en grondig nagekeken. Heb geen probleem met die schijven in een andere pc.
...
Specificaties:
- Intel Core i5 3470 Quad-corem Socket 1155
- Asus P8Z77-M
- 8GB DDR3 1333 MHz.
- AMD Radeon HD 7850 2GB
- Samsung HD103UJ 1TB Sata II OPSLAG
- Seagate ST31000528AS 1TB Sata II OPSLAG
- Seagate ST1000DM003 1TB SataII WINDOWS
- Windows 7 Ultimate x64
- Specs uit AIDA64 Extreme
- Schijven getest met Minitool Partition Wizard en Seagate en Samsung eigen test software
...
Ik heb al geprobeerd om de schijven in een andere pc te doen en daar werken ze zonder problemen. Ik heb windows al opnieuw geïnstalleerd. De drivers zijn up-to-date.
...
Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen en alvast bedankt.