Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game PC +- 700 euries

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik had graag wat hulp gehad!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Gamen. Kort maar krachtig.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. maximum is 700 euro, en dat is een schatting, er mag een paar tientjes bij als dit helpt.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Heb 2 monitoren, keyboard, muis en geluidsinstallatie al.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Nee, ben er niet zo in thuis, dus jullie advies is goud voor mij!

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil het beste halen uit mijn budget, hoe wat waar en waarom, laat ik aan jullie over, aangezien ik er geen verstand van heb.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Nee, ik ga niet overklokken.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Zoals ik al zijn, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het beste systeem samen te stellen met mijn budget. Mij eigen samengestelde setup is misschien al 3 maanden oud, en wat "outdated". Kunnen jullie mij daarmee helpen ?

Dit is mijn eigen samengestelde lijst !
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Tray€ 205,49€ 205,49
1MSI H110M PRO-VD€ 55,95€ 55,95
1MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G€ 221,90€ 221,90
1Antec GX500€ 46,95€ 46,95
1Crucial CT8G4DFS8213€ 56,35€ 56,35
1Corsair CX450M€ 55,95€ 55,95
1Kingston SSDNow UV400 240GB€ 82,99€ 82,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 725,58

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2017 19:48 ]

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-11 07:17
Je processor heeft geen koeler. Je hebt namelijk voor de tray versie gekozen.

Je kunt die ook vervangen door deze. Het verschil zal je in de praktijk nauwelijks merken.

pricewatch: Intel Core i5-6400 Boxed

Voor de rest prima volgens mij. Je kunt ook nog een stille cpu koeler overwegen.

pricewatch: be quiet! Pure Rock Slim

Ik zou niemand meer een cpu aanraden die herrie maakt.

• pandahunterz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-11 19:16
boxed is inderdaad voordelig zoals hierboven aangegeven, maar geeft net wat meer geluid, 6500 is een beetje overkill voor je rx 470, 6400 (of zelfs een 6100 als je echt moet bezuinigen) zou prima voldoen. Beter is zelfs de 7400 met de prijs een 6400 maar de prestaties van een 6500 (bijna) maar hiervoor zal wel het moederbord BIOS moeten worden geupdate
Ik neem aan dat je 1 reepje geheugen hebt genomen zodat je het later nog kan uitbreiden, en zou dit dus zeker zo laten. Als je echter zeker weet dat je nooit ram bij zal kopen kan je beter 2x 4gb nemen
als SSD kan je ook aan de pricewatch: Crucial MX300 2,5" 275GB denken, net iets duurder maar iets meer geheugen mocht je dat nodig hebben
Ook kan je nog wat bezuinigen op je videokaart met de pricewatch: MSI Radeon RX 470 ARMOR 4G OC belangrijkste verschil zijn eigenlijk de looks, prestatie is nagenoeg gelijk. Als je echter van de leds en het rood-zwart houdt kan je best bij de gaming x blijven

[ Voor 17% gewijzigd door pandahunterz op 28-01-2017 01:34 ]