Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech speakers

Pagina: 1
Acties:

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:45
Beste tweakers!

onlangs heb ik een game pc gekocht met jullie hulp nogmaals bedankt daarvoor!

Nu heb ik alleen een probleem: ik heb Logitech speakers aangesloten in mijn PC, en nu wil ik via die speakers mijn koptelefoon gebruiken + de microfoon. (die op mijn koptelefoon zit) op mijn box van de speaker zitten 2 plug-ins (microfoon en geluidingang) betekent dit dat ik niet beide tegelijk kan gebruiken? geluid via mijn hoofdtelefoon en tegelijk praten via de microfoon?

bij voorbad dank!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:57
Maakt het makkelijker als je ook even alle hardware die je hebt erbij zet, dus welke speakers ect

• benjamin19
freaky35 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 16:29:
Maakt het makkelijker als je ook even alle hardware die je hebt erbij zet, dus welke speakers ect
Logitech speakers, turtle beach earforce p12. in de pc zit : Realtek HD autoconfiguratie

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

benjamin19 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:13:
[...]

Logitech speakers, turtle beach earforce p12. in de pc zit : Realtek HD autoconfiguratie
Logitech maakt all ongeveer even lang als jij op deze aardkloot aanwezig bent allerlei speakers. Voor de laatste keer: exact *welke* Logitech speakers?

Het is de bedoeling dat je alle relevante info in je topicstart zet, maar kan gebeuren dat je iets over het hoofd ziet. Als je daarentegen na meerdere verzoeken nog niet met concrete info komt is iets mis met je houding en gaat je topic dicht. Dus: zorg nu voor info, of slotje.

Oslik blyat! Oslik!

• benjamin19
dion_b schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 17:49:
[...]

Logitech maakt all ongeveer even lang als jij op deze aardkloot aanwezig bent allerlei speakers. Voor de laatste keer: exact *welke* Logitech speakers?

Het is de bedoeling dat je alle relevante info in je topicstart zet, maar kan gebeuren dat je iets over het hoofd ziet. Als je daarentegen na meerdere verzoeken nog niet met concrete info komt is iets mis met je houding en gaat je topic dicht. Dus: zorg nu voor info, of slotje.
haha, ik zie dat ik het type nummer er niet bij hebt gezet. mijn excusses Logitech z323